Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waterboarding , what a sickos 

+1
Beetje creatief zijn kan geen kwaad
---------- Post added 3 June 2013 at 22:01 ----------
En hij heeft die auto niet maar een Toyota Yaris![]()

Het is maar een Audi jongen, geen Rolls, Bentley, Ferrari of Lambo.
Begrijp me niet verkeerd, vind Audi's Top wagens, vooral de S line met grotere blokken, de gestoordste vind ik de S6 Avant quatro met 5.2 V10
Een stationwagen met die specs, helemaal crazy gewoon maar nog steeds een "gewone" personenwagen.
Wat voor bijzondere Audi heeft jouw pa dan wel niet? Ik zie genoeg mensen dagelijks bij mij die in van die S lines rijden dus verbaas me en vertel waarom je het steeds maar over De Audi hebt.
Als ik ooit rijk ben bouw ik groooooooooot gebouw. Huur wat mercs in. Laat al die k*tmongolen ontvoeren. Steek ze in dat gebouw in een celletje, elke dag de rest van hen leven martelen. Who's the biatch now mother****ers? En liefst van al het dan nog wat filmen ook, die filmpjes dan lekker versturen naar andere die het ook willen proberen, weten ze wat hen te wachten staatWe leven in een wereld waar helaas veel zieke geesten leven.
.Als ik ooit rijk ben bouw ik groooooooooot gebouw. Huur wat mercs in. Laat al die k*tmongolen ontvoeren. Steek ze in dat gebouw in een celletje, elke dag de rest van hen leven martelen. Who's the biatch now mother****ers? En liefst van al het dan nog wat filmen ook, die filmpjes dan lekker versturen naar andere die het ook willen proberen, weten ze wat hen te wachten staat.
wel punten voor creativiteitDie schuwde daarbij stokken, ijzeren buizen en elektrische vliegenmeppers niet. Bovendien hongerde de vader zijn kinderen uit, waarop ze vervolgens gedwongen werden om boterhammen te eten besmeerd met uitwerpselen en urine.
Moeder Isabelle zou op de hoogte zijn geweest en niets gedaan hebben om de wantoestanden een halt toe te roepen. De vader zou zelfs in de mond van zijn kinderen geürineerd hebben. Twee dochters werden in een koffer geduwd die ingesmeerd was met uitwerpselen en vervolgens door de vader de kamer werd rondgegooid.

Ik ben maar een beetje gek

Jij legt de nadruk op de, niet ik.
Die v10 is overigens een rs6 geen s6
Ik schrijf toch S6
Begrijp me niet verkeerd, vind Audi's Top wagens, vooral de S line met grotere blokken, de gestoordste vind ik de S6 Avant quatro met 5.2 V10
Een stationwagen met die specs, helemaal crazy gewoon maar nog steeds een "gewone" personenwagen.
Wat voor bijzondere Audi heeft jouw pa dan wel niet? Ik zie genoeg mensen dagelijks bij mij die in van die S lines rijden dus verbaas me en vertel waarom je het steeds maar over De Audi hebt.
Bleef jouw vader bij de stok en de vliegenmepper?

Yes
.Kan ookals ze in real life zeurt, geef je haar beter paar stompe![]()