MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

+1

Beetje creatief zijn kan geen kwaad

---------- Post added 3 June 2013 at 22:01 ----------

:)

En hij heeft die auto niet maar een Toyota Yaris :(

:roflol:

Niet mee nemen =/= niet hebben :p

Als jij die bolle vriendjes van je niet mee hoefde had ik de gt3 mee kunnen pakken :trollface:

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 22:50 ----------

Het is maar een Audi jongen, geen Rolls, Bentley, Ferrari of Lambo.

Begrijp me niet verkeerd, vind Audi's Top wagens, vooral de S line met grotere blokken, de gestoordste vind ik de S6 Avant quatro met 5.2 V10
Een stationwagen met die specs, helemaal crazy gewoon maar nog steeds een "gewone" personenwagen.

Wat voor bijzondere Audi heeft jouw pa dan wel niet? Ik zie genoeg mensen dagelijks bij mij die in van die S lines rijden dus verbaas me en vertel waarom je het steeds maar over De Audi hebt.

Jij legt de nadruk op de, niet ik.

Die v10 is overigens een rs6 geen s6

We leven in een wereld waar helaas veel zieke geesten leven.
Als ik ooit rijk ben bouw ik groooooooooot gebouw. Huur wat mercs in. Laat al die k*tmongolen ontvoeren. Steek ze in dat gebouw in een celletje, elke dag de rest van hen leven martelen. Who's the biatch now mother****ers? En liefst van al het dan nog wat filmen ook, die filmpjes dan lekker versturen naar andere die het ook willen proberen, weten ze wat hen te wachten staat :evil:.

Als ik ooit rijk ben bouw ik groooooooooot gebouw. Huur wat mercs in. Laat al die k*tmongolen ontvoeren. Steek ze in dat gebouw in een celletje, elke dag de rest van hen leven martelen. Who's the biatch now mother****ers? En liefst van al het dan nog wat filmen ook, die filmpjes dan lekker versturen naar andere die het ook willen proberen, weten ze wat hen te wachten staat :evil:.

Blijkbaar val jij ook onder Swaggers qoute.

Die schuwde daarbij stokken, ijzeren buizen en elektrische vliegenmeppers niet. Bovendien hongerde de vader zijn kinderen uit, waarop ze vervolgens gedwongen werden om boterhammen te eten besmeerd met uitwerpselen en urine.

Moeder Isabelle zou op de hoogte zijn geweest en niets gedaan hebben om de wantoestanden een halt toe te roepen. De vader zou zelfs in de mond van zijn kinderen geürineerd hebben. Twee dochters werden in een koffer geduwd die ingesmeerd was met uitwerpselen en vervolgens door de vader de kamer werd rondgegooid.
wel punten voor creativiteit:roflol:

Ik schrijf toch S6

Begrijp me niet verkeerd, vind Audi's Top wagens, vooral de S line met grotere blokken, de gestoordste vind ik de S6 Avant quatro met 5.2 V10
Een stationwagen met die specs, helemaal crazy gewoon maar nog steeds een "gewone" personenwagen.

Wat voor bijzondere Audi heeft jouw pa dan wel niet? Ik zie genoeg mensen dagelijks bij mij die in van die S lines rijden dus verbaas me en vertel waarom je het steeds maar over De Audi hebt.

1960_dkw_junior_f11.jpg

op marktplaats kan je ook een Nissan Skyline R34 kopen voor 7000/8000 euro. zal dat wat zijn? volgens mij klopt het niet want stuur zit aan de rechter kant :roflol: of is dat zo bij elke R34? :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

S-line is niet hetzelfde als de S voor de type aanduiding ;)

kom op nou, als je de humor niet in kan zien van een koffer insmeren met poep, daar vervolgens iemand insteken om tot slot met die koffer te rammelen zodat ze vol poep hangen dan heb je gewoon geen gevoel voor humor:roflol:

brotip:
de humoristische waarde zit m in het feit dat het belachelijk veel moeite is voor een resultaat te verkrijgen wat met een minder aantal acties (rechtstreeks insmeren van die kinderen met poep ipv de koffer) ook mogelijk is;)

Zondag een aangepaste beentraining gedaan. --> nu spierpijn.
Gisteren nog even wat side bends voor het eerst erbij gepakt. --> spierpijn

en met een paar uur het vliegtuig in... das niet echt een lekkere combi....:(
Maar ja.. je moet er wat voor overhebben he. :rolleyes:

Terug
Naar boven