Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kom op nou, als je de humor niet in kan zien van een koffer insmeren met poep, daar vervolgens iemand insteken om tot slot met die koffer te rammelen zodat ze vol poep hangen dan heb je gewoon geen gevoel voor humor:roflol:

brotip:
de humoristische waarde zit m in het feit dat het belachelijk veel moeite is voor een resultaat te verkrijgen wat met een minder aantal acties (rechtstreeks insmeren van die kinderen met poep ipv de koffer) ook mogelijk is;)

Heeft niks met het hebben van humor te maken, maar eerder of je de humor (in combinatie met je eigen empathische waarde) accepteert. Los van het achterliggend verhaar, heeft het zeker humoristische waarde, al zijn er genoeg mensen die meerdere aspecten afgeven, alvorens ze humor toelaten, of niet.

Heeft niks met het hebben van humor te maken, maar eerder of je de humor (in combinatie met je eigen empathische waarde) accepteert. Los van het achterliggend verhaar, heeft het zeker humoristische waarde, al zijn er genoeg mensen die meerdere aspecten afgeven, alvorens ze humor toelaten, of niet.

maw je karmabericht "niet grappig" klopt niet.

Angelus 25 - 0 Hoody

Daarenboven was swagger zn post: "mag je niet mee lachen man"
Ik mag doen en laten wat ik wil, het is mijn eigen vrijheid om die humor te accepteren. Verder heb je wel gelijk dat het niets te maken heeft met het hebben van humor (op voorwaarde dat je effectief inziet dat dit humoristische waarde heeft, wat ik betwijfelde dat swagger deed)

mijn moeder knipt altijd me haar (srs).

lekker handig :D

Heb ik je toch net laten zien? :o

Ja jij hebt gwn een k*t ervaring, hij spreekt van dat het eng is? :p

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 16:29 ----------

Kapper is echt relaxte wat er is.
En je haar zit goed en je krijgt een heerlijke hoofdmassage.
Liefst ga ik elke paar weken naar de kapper maar kost me te veel.

Not even once... bij ons is dat een kerel die de mannen doet...altijd van die geforceerde small talk, ik wil dat je me haar knipt, wees stil voor de rest.

Bij die vrouw die dat eens heeft gedaan vond ik dat babbelen helemaal niet zo erg :D

Not even once... bij ons is dat een kerel die de mannen doet...altijd van die geforceerde small talk, ik wil dat je me haar knipt, wees stil voor de rest.

Bij die vrouw die dat eens heeft gedaan vond ik dat babbelen helemaal niet zo erg :D

haha bij kapper is idd altijd hetzelfde gezeik, ga je nog op vakantie? hoe is het op school?

miami heat...

kappers zijn tetterhomos, gezeik hoort erbij.

Gelukkig is mijn moeder van beroep kapster.

potverdomme bappi blijkt homo te zijn :(

Wie is die Bappie?

Terug
Naar boven