- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze in real life zeurt, zeg je gewoon: hou je bek vieze snol. Klaar.

Dat je je daar druk om kan maken zeg.. Verwijder dat wijf gewoon van twitter als je je er aan ergert. Als ze in real life zeurt, zeg je gewoon: hou je bek vieze snol. Klaar.

'' aangenomen'' kleinkind van mijn oma vandaag plots overleden hoor ik net, 17 jaar, vanmorgen opgenomen met een of andere virale infectie.. kende haar niet goed, toch raar. Oma helemaal overstuur ook![]()
sterktesterkte
Kan soms vies snel gaan inderdaad, meisje dat ik ken was ook van een op andere dag compleet verlamd, t is dat ze snel achter waren wat t was anders had ze het ook slechter getroffen dan 1 'verzwakte' arm.
Rare shit wel op de wereld

Doe toch maar.Ze heeft zelfs hersenscan foto's op haar Facebook staan
Ga ik niet posten![]()

Privé foto's van iemand posten om jezelf te bewijzen is compleet retarded.
Ben rickert niet
Dit.

I was there when it happened.

I was there when it happened.
Als jij de foto's post doe je net wat Rikkertt niet deed.
![]()
Nah ik heb betere dingen te doen dan die foto's opzoeken
Ik kan mn HBO cijferlijst niet vinden, nu moet ik het doen met mn MBO diploma :'(
Ze staan niet openbaar
Plus t bewijst toch niks.
Als ik mezelf had willen bewijzen had ik wel de Audi mee genomen naar die dikke![]()
Maak je toch van die m een h, doe niet zo moeilijk man.
Het is maar een Audi jongen, geen Rolls, Bentley, Ferrari of Lambo.
Begrijp me niet verkeerd, vind Audi's Top wagens, vooral de S line met grotere blokken, de gestoordste vind ik de S6 Avant quattro met 5.2 V10
Een stationwagen met die specs, helemaal crazy gewoon maar nog steeds een "gewone" personenwagen.
Wat voor bijzondere Audi heeft jouw pa dan wel niet? Ik zie genoeg mensen dagelijks bij mij die in van die S lines rijden dus verbaas me en vertel waarom je het steeds maar over De Audi hebt.