Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Post NL, wat een klootzakken. De hele dag, en ook gisteren stond dat de levering dinsdag ging geleverd worden; Heel de dag thuis gebleven, met zo'n mooi weer. Nu check ik track nd trace en zie ik dat het verplaatst is naar woensdag.

Leveren ze het niet bij de buren af of zetten het achterom als je niet thuis bent?

Post NL, wat een klootzakken. De hele dag, en ook gisteren stond dat de levering dinsdag ging geleverd worden; Heel de dag thuis gebleven, met zo'n mooi weer. Nu check ik track nd trace en zie ik dat het verplaatst is naar woensdag.

Weer een dikke rage post in een van de board sponsoren topics zodalijk dus :roflol:

K*t zon, halve arm valt weg door overbelichting :fuu:

e3b11400-3689-4ff4-965b-1778c0535149_zpsb04cac8c.jpg

En ook nog crappy kwaliteit waardoor bf% over 9000 lijkt ;(
Beter neemt Natty een goede camera mee vrijdag :)

je halve arm valt weg door overbelichting man!

Ik heb enkele computer techneuten nodig;

Volgende probleem doet zich voor op de computer van m'n grootouders:

Computer geeft continu blue screen (foutmelding is direct weg dus nog niet kunnen zien wat er mis is).

Start dan opnieuw op en doet alsof er niets aan de hand is. Soms kan het voorkomen dat dit weken niet voorvalt, andere keren doet hij het bij de minste bewerking.

Staat amper iets op de computer, enkel wat mails die worden nagekeken, patience en wat surfen op het internet.

Ik heb wel elke dag (bij systeem herstel) een punt teruggevonden van: software distribution service 3.0 maar hier kan ik niets van terugvinden.

Virus en malware scan heeft niets uitgehaald (of kan ik niet voltooien want dan krijg ik blue screen).

Nieuwe anti virus (Avast of AVG) kan ik niet installeren! Ik krijg dan een foutmelding dat het niet mogelijk is om te installeren (een of ander bestand dat er geen toestemming voor geeft).

Iemand die hier ervaring mee heeft en een oplossing? Ik zat te denken aan een volledige format, of is dit toch hardware matig?

Ik heb enkele computer techneuten nodig;

Volgende probleem doet zich voor op de computer van m'n grootouders:

Computer geeft continu blue screen (foutmelding is direct weg dus nog niet kunnen zien wat er mis is).

Start dan opnieuw op en doet alsof er niets aan de hand is. Soms kan het voorkomen dat dit weken niet voorvalt, andere keren doet hij het bij de minste bewerking.

Staat amper iets op de computer, enkel wat mails die worden nagekeken, patience en wat surfen op het internet.

Ik heb wel elke dag (bij systeem herstel) een punt teruggevonden van: software distribution service 3.0 maar hier kan ik niets van terugvinden.

Virus en malware scan heeft niets uitgehaald (of kan ik niet voltooien want dan krijg ik blue screen).

Nieuwe anti virus (Avast of AVG) kan ik niet installeren! Ik krijg dan een foutmelding dat het niet mogelijk is om te installeren (een of ander bestand dat er geen toestemming voor geeft).

Iemand die hier ervaring mee heeft en een oplossing? Ik zat te denken aan een volledige format, of is dit toch hardware matig?

Wanneer geeft hij die bsod?

Continu, ik heb nog geen enkele actie gevonden wanneer hij het standaard doet.

Heb CC cleaner alles laten kuisen, dan deed hij het even beter, maar een paar bewerkingen later en het was weer van dat.

Hij deed het bij:

Virusscan
Downloaden anti virus
Installeren antivirus
Info opvragen bij systeem herstel
Schijf info opvragen
Opzoeken op internet (zowel IE als Chrome)
Deze computer openen

En ik heb dit ook in veilige modus gedaan, daar deed hij het ook gewoon...

1 keer zelf dat hij veilige modus aan het opstarten was (het menu tussen de keuze voor veilige modus en de keuze of je met je account of als admin wilt aanmelden; waar hij in het registery de files aan het laden is) gaf hij plots ook een blue screen...

Continu, ik heb nog geen enkele actie gevonden wanneer hij het standaard doet.

Heb CC cleaner alles laten kuisen, dan deed hij het even beter, maar een paar bewerkingen later en het was weer van dat.

Hij deed het bij:

Virusscan
Downloaden anti virus
Installeren antivirus
Info opvragen bij systeem herstel
Schijf info opvragen
Opzoeken op internet (zowel IE als Chrome)
Deze computer openen

En ik heb dit ook in veilige modus gedaan, daar deed hij het ook gewoon...

1 keer zelf dat hij veilige modus aan het opstarten was (het menu tussen de keuze voor veilige modus en de keuze of je met je account of als admin wilt aanmelden; waar hij in het registery de files aan het laden is) gaf hij plots ook een blue screen...

Je moet toch proberen op een of andere manier de code erbij te noteren, anders kan het aan zowat alles softwarematig als hardwarematig liggen. Ms filmen met gsm ofzo?

Voor mij lijkt dit op kapot ramgeheugen. Je kan altijd eens memtest proberen, weet de huidige versie niet meer.

Je moet toch proberen op een of andere manier de code erbij te noteren, anders kan het aan zowat alles softwarematig als hardwarematig liggen.

Voor mij lijkt dit op kapot ramgeheugen. Je kan altijd eens memtest proberen, weet de huidige versie niet meer.

Weet jij hoe ik die code kan achterhalen? Het scherm is letterlijk binnen de seconde weg (ergens memory dump ofzo raadplegen?)

Terug
Naar boven