XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Precies, zit hier gewoon met m'n laptopje. Een beetje aan m'n verslagen te werken.
Enige nadeel is dat het hier gruwelijk warm is met al die zwetende VWO'ertjes in een gesloten ruimte.

Net alsof er ooit wat mis gaat met die computers, ik heb ze geinstalleerd, tfoe.

Precies, zit hier gewoon met m'n laptopje. Een beetje aan m'n verslagen te werken.
Enige nadeel is dat het hier gruwelijk warm is met al die zwetende VWO'ertjes in een gesloten ruimte.

Net alsof er ooit wat mis gaat met die computers, ik heb ze geinstalleerd, tfoe.

wat voor examens zijn het dan dat ze een pc nodig hebben?

als iets kapot gaat gewoon ze achter een andere pc trappen

Herexamen rekenen vwo5
Zit hier volgens mij gewoon de hele klas :')

Heb me voorgenomen vandaag mijn motor te wassen, maar daar heb ik helemaal geen zin in.

heel de week al geen zak te doen op me werk. srsly

dus maar me eindproject voor school aan het afmaken. waar overigens geen zak van klopt :mad:

en jelly op alle bastards die vrij zijn en op terrasje zitten

Laatst bewerkt:
Ik probeer een collega te friendzonen maar ze is een volhouder.. of ik friendzone niet hard genoeg omdat ik de aandacht wel leuk vind. Maar als dr 5 broers dr achter komen... ik ga kaput! Ze zei al dat dr zus zei 'wie is hij, jij praat nooit over je collegas'

heel de week al geen zak te doen op me werk. srsly

dus maar me eindproject voor school aan het afmaken. waar overigens geen zak van klopt :mad:

en jelly op alle bastards die vrij zijn en op terrasje zitten

Al verteld dat ik zo rond de klok 2 heerlijk in mijn opblaaszwembad met stoelen zat, genietend van koud drinken, goede muziek (die met instrumenten) en zon ?

Op zolder is het way om te slapen.

Shit, ik ben net episch gemind****ed op feestboek.
Ik zie dit;

afph05B.jpg

"oh nice"
*klik*

Moet weer leren. Geen zin. :(

Dat m'n richtingaanwijzerhendel is afgebroken. :fuu:

k*t training gehad

WTF?! ik vergis me gewoon een dag , ik dacht dat het Dinsdag was en dat ik morgen kon gaan voetbal trainen,
maar dat is vandaag :o
ik heb nu nog 30 minuten :mad:

na dat wordt dus gewoon hardlopen...........

WTF?! ik vergis me gewoon een dag , ik dacht dat het Dinsdag was en dat ik morgen kon gaan voetbal trainen,
maar dat is vandaag :o
ik heb nu nog 30 minuten :mad:

na dat wordt dus gewoon hardlopen...........
We zijn donderdag... Stop met drugs! :(

Terug
Naar boven