XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laat deze burn in test een dagje draaien:

http://www.passmark.com/products/bit.htm

Weet je gelijk of het een hardware probleem is. zo niet, werk je vanuit daar verder. Denk dat het een software probleem is.

Probleem zit 'm daar ook dat hij die test waarschijnlijk niet uitdoet...blue screens komen sneller dan ik iets kan doen vaak... :(

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 21:03 ----------

Bedankt :thumbs:

Probleem zit 'm daar ook dat hij die test waarschijnlijk niet uitdoet...blue screens komen sneller dan ik iets kan doen vaak... :(

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 21:03 ----------

Bedankt :thumbs:

Probeer het ff, pm me maar als je nog wst moet weten. Zijn genoeg andere (kortere) tests..

Laat deze burn in test een dagje draaien:

http://www.passmark.com/products/bit.htm

Weet je gelijk of het een hardware probleem is. zo niet, werk je vanuit daar verder. Denk dat het een software probleem is.

memtest is van passmark, maar ik zou individuele tests doen pre-boot ipv tests in windows zelf.

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 21:13 ----------

Probeer het ff, pm me maar als je nog wst moet weten. Zijn genoeg andere (kortere) tests..

probeer ff een stresstest die heel de dag duurt? Slaagt op niet veel, be raisin nibble.

Laatst bewerkt:
memtest is van passmark, maar ik zou individuele tests doen pre-boot ipv tests in windows zelf.

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 21:13 ----------

probeer ff een stresstest die heel de dag duurt? Slaagt op niet veel.

Hij zegt in een post hierboven dat het af en toe wel eens weken duurt waarin ie geen bsod heeft ;).
Ook doelde ik met kortere tests bijv memtest, chkdsk en anderen aan inderdaad. Goed gelezen bro :thumbup:

Hij zegt in een post hierboven dat het af en toe wel eens weken duurt waarin ie geen bsod heeft ;).
Ook doelde ik met kortere tests bijv memtest, chkdsk en anderen aan inderdaad. Goed gelezen bro :thumbup:

Klopt dat het soms weken niet voorkomt, probleem is (en daar ben ik niet duidelijk in geweest, excuses) dat het nu continu zo is. Je kan er geen 10 minuten opzitten zonder blue screen. Staat ook wel niets op die computer dus scannen zou niet lang mogen duren...ga het eens proberen!

Continu, ik heb nog geen enkele actie gevonden wanneer hij het standaard doet.

Heb CC cleaner alles laten kuisen, dan deed hij het even beter, maar een paar bewerkingen later en het was weer van dat.

Hij deed het bij:

Virusscan
Downloaden anti virus
Installeren antivirus
Info opvragen bij systeem herstel
Schijf info opvragen
Opzoeken op internet (zowel IE als Chrome)
Deze computer openen

En ik heb dit ook in veilige modus gedaan, daar deed hij het ook gewoon...

1 keer zelf dat hij veilige modus aan het opstarten was (het menu tussen de keuze voor veilige modus en de keuze of je met je account of als admin wilt aanmelden; waar hij in het registery de files aan het laden is) gaf hij plots ook een blue screen...

Kuis het systeem eens fysiek. Veel BSOD's zijn een gevolg van oververhitting of power problemen. Even goed al het stof verwijderen doet soms wonderen.

Het einde van lost! Bazenserie en crap einde

F*cking pist

k*t pc van mijn broertje die ik 2 jaar terug in elkaar heb gesleuteld werkt niet meer.. enige wat het kan zijn is de slechte voeding (zat bij een kast van 35 (!) euro) dus heb een voeding van 30E van corsair besteld.. beter gaat hij het doen morgen :@

de pc draait wel maar hij geeft geen beeld, en nee ik ben geen leek dus heb al van alles geprobeerd

Dat ze nog steeds niet met me wil praten door mijn toedoen.

k*t pc van mijn broertje die ik 2 jaar terug in elkaar heb gesleuteld werkt niet meer.. enige wat het kan zijn is de slechte voeding (zat bij een kast van 35 (!) euro) dus heb een voeding van 30E van corsair besteld.. beter gaat hij het doen morgen :@

de pc draait wel maar hij geeft geen beeld, en nee ik ben geen leek dus heb al van alles geprobeerd

lol wat

ineens doet hij het, zit te kijken naar de moederbord piepjes, start de pc een paar keer opnieuw op en hij geeft gewoon beeld :D haha geweldig dit, na iets van een jaar stuk

is het dus een kapotte geheugenstick, nooit aan gedacht

begin van 7 nachtdiensten....

Krijg eerst te horen dat ik 12:30 vrij zou zijn.
Ik dacht heerlijk, even in het zonnetje zitten, sporten, verslagen maken, en dan nog wat vrije tijd om even te skaten maar nee hoor. Krijg ik nu te horen dat ik van 12 tot 4 examens moet gaan surveilleren omdat een docent ziek is.

Ik heb god-god-god-potverdomme een ICT'er vieezeehhh vuuileehh..
Aaargh.

Krijg eerst te horen dat ik 12:30 vrij zou zijn.
Ik dacht heerlijk, even in het zonnetje zitten, sporten, verslagen maken, en dan nog wat vrije tijd om even te skaten maar nee hoor. Krijg ik nu te horen dat ik van 12 tot 4 examens moet gaan surveilleren omdat een docent ziek is.

Ik heb god-god-god-potverdomme een ICT'er vieezeehhh vuuileehh..
Aaargh.

Neem morgen vrij dan

Tot 16:00 aanwezig zijn bij her-examens voor evt storingen.
Huilen.

chestdips tussen de examenbanken

Terug
Naar boven