Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat zijn je stats eig ondertussen?

Mijn stats vallen ''op het moment'' mee, door vermoeidheid(afgelopen maand) wat terug gezakt. Het gaat nu beter en ben wss binnen een maand weer op niveau. Aangezien jij leedvermaak heerlijk vind, hoop ik dat dit je dag beter maakt:thumbs:

Mijn stats vallen ''op het moment'' mee, door vermoeidheid(afgelopen maand) wat terug gezakt. Het gaat nu beter en ben wss binnen een maand weer op niveau. Aangezien jij leedvermaak heerlijk vind, hoop ik dat dit je dag beter maakt:thumbs:

helemaal niet, ben echt benieuwd wat je stats zijn, omdat je een jaar geleden al een buffel was.
Vroeg me gewoon af hoe je er nu voor staat, zeker omdat ik hier een tijdje terug ook iets had gelezen dat je ging beginnen aan een kuur.

dus opnieuw: wat zijn je stats op dit moment?

helemaal niet, ben echt benieuwd wat je stats zijn, omdat je een jaar geleden al een buffel was.
Vroeg me gewoon af hoe je er nu voor staat, zeker omdat ik hier een tijdje terug ook iets had gelezen dat je ging beginnen aan een kuur.

dus opnieuw: wat zijn je stats op dit moment?

Kuur was niet doorgegaan omdat ik anders uit huis moest. Doordat ik afgelopen maand wat ben teruggezakt, is het nogal een mentale obstakel geweest om mijn stats op te meten. Info heb ik daardoor niet.

Kuur was niet doorgegaan omdat ik anders uit huis moest. Doordat ik afgelopen maand wat ben teruggezakt, is het nogal een mentale obstakel geweest om mijn stats op te meten. Info heb ik daardoor niet.

beetje hetzelfde als een vrouw die haar gewicht onder geen enkele omstandigheden wil delen met de rest dus?:trollface:

Wat is er gebeurd ?
en wat is dat ??

Wel k*t natuurlijk :o

Aan het roidragen in de auto en toen brak dat ding af.:mad:

Dit is een andere maar zoiets dus
richtingaanwijzer.jpg

tentameweek morgen klaar, al 2 vakken terug en alle 2 gehaald. Elk vak 1 dag van te voren geleerd en gaat wel moeeeizaam.

Gok het op 2-3 herkansingen, morgen helemaal naar bertverderrie, i need dis

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:17 ----------

Op dit moment dus niet he.. Hoop met spiergeheugen er snel weer op te zitten. Een echte man post ook wanneer het minder gaat:trollface:
vandaar dat ik zoveel post

Ik weet weer waarom ik ook alweer absoluut nooit geld wilde lenen van mn ouders, ook al werd het me aangeboden en had ik het echt hard nodig. Potverdomme zeg, wat een gezeik gelijk. Volgende keer verkoop ik mn kont maar ofzo.

Ik weet weer waarom ik ook alweer absoluut nooit geld wilde lenen van mn ouders, ook al werd het me aangeboden en had ik het echt hard nodig. Potverdomme zeg, wat een gezeik gelijk. Volgende keer verkoop ik mn kont maar ofzo.

kan je in pekel veel mee verdienen
srs
fully srs

Ik....eh......wil ik weten hoe je dat weet, Chickenkip?

Ik....eh......wil ik weten hoe je dat weet, Chickenkip?

naast pekel heb je een homobos, genaamd Emergo. ga naar dat bos toe, volg het spoor van condoomverpakkingen en je komt uit bij je klanten. dit is een van de levende legendes uit onze homo-/negerhatende samenleving.

inb4 sheren

Terug
Naar boven