Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op het laatst zie ik een voet van de cameraman in beeld denk ik.

En vliegen door de dagen,
en het voelt
Goooeeehooooeeddd
Hooooeeeehoooooeeeeed[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()

Dat ik lichamelijk ziek ben. En druk met me cv bezig ben omdat ik vanavond naar een banenbeurs in de zorg wil.

Zo'n t*ring nederlandstalig liedje, ik weet niet van wie het is of hoe het heet maar het gaat de hele tijd van ooooeeehooheeee ooooeeeehooooeeeee en ik dacht ooooooeeeeehoooooooeeeeeeee. Potverdomme wat een t*ring nummer zeg.
Iemand die zoiets verzint verdient de meest pijnlijke dood die er bestaat.
+1, had 'm hier al een tijdje geleden gepost dat dat nummer standaard m'n dag verpest.
Check die clip ook, blonde dude lift niet eens en regelt toch die chick.. mind=blown
ovosnovo heeft een permban potverdomme zeg, weer iemand met gevoel voor humor verdwenen. 6-6-2013 zwarte dag in de dutchbodybuilding geschiedenis
Ovosnovo heeft een Permban potverdomme zeg, weer iemand met gevoel voor humor verdwenen. 6-6-2013 zwarte dag in de Dutchbodybuilding geschiedenis

Ovosnovo heeft een Permban potverdomme zeg, weer iemand met gevoel voor humor verdwenen. 6-6-2013 zwarte dag in de Dutchbodybuilding geschiedenis