Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

eh.. iets met skinnie?

Wow strong bryce derail

K*t zon, halve arm valt weg door overbelichting :fuu:

e3b11400-3689-4ff4-965b-1778c0535149_zpsb04cac8c.jpg

En ook nog crappy kwaliteit waardoor bf% over 9000 lijkt ;(
Beter neemt Natty een goede camera mee vrijdag :)

Komt goed:kiss:

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 21:40 ----------

Die camera dan he..... :p die pose....tja...

Ex vriendin in de sportschool tegenkomen de hele tijd. Ze komt mij altijd storen en tegen me lullen en weet er altijd iets sletterigs in het gesprek te brengen dat weer te maken heeft dat ze graag n*gers doet. Een of andere manier is verpest dat m'n dag toch weer, ze is nog steeds mijn oneitis.

Ex vriendin in de sportschool tegenkomen de hele tijd. Ze komt mij altijd storen en tegen me lullen en weet er altijd iets sletterigs in het gesprek te brengen dat weer te maken heeft dat ze graag n*gers doet. Een of andere manier is verpest dat m'n dag toch weer, ze is nog steeds mijn oneitis.

had gezegd dat je bony hebt gedoet, was ze jelly!

Ik snap het probleem niet zo. Als dr mond lang genoeg open is om dat soort dingen te roepen, is dat toch ook meer dan lang genoeg om je broek te laten zakken en je paal in dr waffel te proppen?

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik moet zo naar de tandarts voor een afgebroken stukje kies (en ik heb het idee dat ik een overdosis cafeïne gehad heb)

Zo'n t*ring nederlandstalig liedje, ik weet niet van wie het is of hoe het heet maar het gaat de hele tijd van ooooeeehooheeee ooooeeeehooooeeeee en ik dacht ooooooeeeeehoooooooeeeeeeee. Potverdomme wat een t*ring nummer zeg.
Iemand die zoiets verzint verdient de meest pijnlijke dood die er bestaat.

Doe niet zo kansloos trieste kansarme kl***zak.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 10:28 ----------

Misschien aangeven dat het je niet interesseert hoeveel n*gers ze heeft gedoet?

M'm meind mossel connexion is niet zo tof vandaag

Terug
Naar boven