Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Where do I sign up?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K*t zon, halve arm valt weg door overbelichting
![]()
En ook nog crappy kwaliteit waardoor bf% over 9000 lijkt ;(
Beter neemt Natty een goede camera mee vrijdag![]()

die pose....tja...Ex vriendin in de sportschool tegenkomen de hele tijd. Ze komt mij altijd storen en tegen me lullen en weet er altijd iets sletterigs in het gesprek te brengen dat weer te maken heeft dat ze graag n*gers doet. Een of andere manier is verpest dat m'n dag toch weer, ze is nog steeds mijn oneitis.

Zo'n t*ring nederlandstalig liedje, ik weet niet van wie het is of hoe het heet maar het gaat de hele tijd van ooooeeehooheeee ooooeeeehooooeeeee en ik dacht ooooooeeeeehoooooooeeeeeeee. Potverdomme wat een t*ring nummer zeg.
Iemand die zoiets verzint verdient de meest pijnlijke dood die er bestaat.
Ex vriendin in de sportschool tegenkomen de hele tijd. Ze komt mij altijd storen en tegen me lullen en weet er altijd iets sletterigs in het gesprek te brengen dat weer te maken heeft dat ze graag n*gers doet. Een of andere manier is verpest dat m'n dag toch weer, ze is nog steeds mijn oneitis.
Zo'n t*ring nederlandstalig liedje, ik weet niet van wie het is of hoe het heet maar het gaat de hele tijd van ooooeeehooheeee ooooeeeehooooeeeee en ik dacht ooooooeeeeehoooooooeeeeeeee. Potverdomme wat een t*ring nummer zeg.
Iemand die zoiets verzint verdient de meest pijnlijke dood die er bestaat.
Echt he, onvoorstelbaar dat dit soort rotzooi op de radio voorbij komt.
Leuke link.En vliegen door de dagen,
en het voelt
Goooeeehooooeeddd
Hooooeeeehoooooeeeeed[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()

Leuk kruisje.