MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zelfs ik niet :o

Formaldehyde wordt gebruikt als fixatiemiddel in de histologie, o.a. In het Engels klopt de woordspeling helemaal. Sorry, nerd grap. :o

Formaldehyde wordt gebruikt als fixatiemiddel in de histologie, o.a. In het Engels klopt de woordspeling helemaal. Sorry, nerd grap. :o

ik ben een nerd en snap hem nog steeds niet.

Hoe klopt de woordspeling tussen een rape-middel en een fixatiemiddel, buiten dat het de "fix" in de zin bevestigd...

Is een beetje als dorst hebben en dan iemand die NICARAGUA roept, en dan knikt naar je van "heb je em"

Laatst bewerkt:
dpakir.jpg

---------- Post added 8 June 2013 at 00:04 ----------

OT:

Dit:

1WZIU.jpg

If u cry wiff me pm

nHauP.png

Hoe klopt de woordspeling tussen een rape-middel en een fixatiemiddel, buiten dat het de "fix" in de zin bevestigd...

Is een beetje als dorst hebben en dan iemand die NICARAGUA roept, en dan knikt naar je van "heb je em"

Ik snap 'm niet.

Ik had jouw edit bijna gemist.

Jij blijft dus hangen in de semantiek van de zin zoals I Xyzyx I hem oorspronkelijk bedoeld had, waarschijnlijk door de indruk die een rape-middel (eigenlijk gewoon een anestheticum) en al de associaties die jij erbij hebt op jou maken. Daardoor zie je niet dat de woordspeling in de taal zelf schuilt: door het ene chemische stofje door het andere te vervangen, krijg je een zin dat helemaal klopt, een quasipleonasme.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 00:47 ----------

:roflol:

Kan gvd niet slapen hoerenzooi

FF rukken.

Kan niet in slaap komen. Tomorrow is gonna be a zure dag.

120.000+ kinderen in de gevangenis in Rusland :eek:

Klote wind, niet echt voorspeld hé outmoan :rolleyes:

Grote brand bij het werk, dus tientallen honden en katten geëvacueerd (nou
Ja, klinkt zo serieus, maar ze kunnen nu niet lekker naar buiten ivm giftige stoffen).
Geen stroom, geen verlichting, geen telefoon, dus verveel me voor het eerst hahaha

Terug
Naar boven