AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mijn triceps lopen keihard achter op mn biceps:fuu:

Grote brand bij het werk, dus tientallen honden en katten geëvacueerd (nou
Ja, klinkt zo serieus, maar ze kunnen nu niet lekker naar buiten ivm giftige stoffen).
Geen stroom, geen verlichting, geen telefoon, dus verveel me voor het eerst hahaha

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...verlast-door-brand-palletfabriek-Kampen.dhtml

Hier?

---------- Post added 8 June 2013 at 15:06 ----------

mijn triceps lopen keihard achter op mn biceps:fuu:

Doesnt mather, Curls for the girls!!!

http://physiquesofgreatness.spreadshirt.com/curls-red-tank-A11979614

:gay:

vanaf nu 2x per week triceps, heb nog 3 weken voordat ik ga beginnen cutten. Hopen dat ik het tenminste nog een beetje kan rechttrekken :(

Dips, pulldowns en skullcrushers will do the trick.

Aahh wou dat ik dips kon doen :( Blessure maakt dit al 1,5 maand onmogelijk.

spreekt me niet aan, ik ben niet sociaal aangelegd als er geen drugs in het spel is :)
Maakt niet uit, als jij komt kom ik ook. Gaan we even gezellig circle jerken en lichaamssappen uitwisselen, ben je binnen no-time een sociale rakker.

No homo.

Maakt niet uit, als jij komt kom ik ook. Gaan we even gezellig circle jerken en lichaamssappen uitwisselen, ben je binnen no-time een sociale rakker.

No homo.

Ik hoop toch wel dat er gezamelijk douchen is?

Moet toch ook wel met eten en uitgaan na afloop? Of gaan we dat al stinkende doen

Vorige meet was er douche, dus moet lukken. Al is gezamelijk mss wel niet zo interessant voor de dames :p

Nee maar vind wel gay om met alle kerel tegelijk te douchen, zeker aangezien in dbb verband te vaak zogenaamde no-homo opmerkingen zijn gemaakt waarvan ik niet zeker weet of het wel echt zo no-homo is als ze zeggen.

Inb4: naakt foto's van dbb'ers op forum na meet

Nee maar vind wel gay om met alle kerel tegelijk te douchen, zeker aangezien in dbb verband te vaak zogenaamde no-homo opmerkingen zijn gemaakt waarvan ik niet zeker weet of het wel echt zo no-homo is als ze zeggen.

Inb4: naakt foto's van dbb'ers op forum na meet

Inb4 anaal verkracht door Sjors

Terug
Naar boven