bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
No homo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pakje kan toch bij de buren afgeleverd worden ?Zit al 3 uur zonder peuken, ben aant wachten op postnl dus kan dr geen gaan halen ook nog niet![]()
![]()
Pakje kan toch bij de buren afgeleverd worden ?
verslaafde !

Klopt, maar gaat om 9kg kip vam Musclemeat, dus ben ****in nieuwsgierig
Ohja, en zou tussen 11.30 en 14.30 bezorgd worden, dus kan elk moment komen..
Is dat waT?
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=50
7.50 voor 200 gr. beter ga je dan zelf koken
Is dat waT?
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=50
7.50 voor 200 gr. beter ga je dan zelf koken

oh valt nog beetje meedan als je te lui bent om zelf te bereiden
Bij product dat ik linkte was die 200gr de enige gewichtshoeveelheid die was vermeld. Zie nu dat bij andere per kg staat. nog steeds prijzig. voor iets van 5,50 koop ik 1kg diepvries kip bij de lidl

Je houdt alleen met 1 factor geen rekening, als je 1KG rauwe kip kookt, blijft er rond de 700Gr gekookte kip over, een reductie van 30% in €7.50 = €5.25, wat die site in principe zelfs goedkoper maakt dan als je het zelf doet![]()
7.50 voor 1kg idd, verpakt in pakjes van 200gr. Kerel..![]()
Bij product dat ik linkte was die 200gr de enige gewichtshoeveelheid die was vermeld. Zie nu dat bij andere per kg staat. nog steeds prijzig. voor iets van 5,50 koop ik 1kg diepvries kip bij de lidl

Dit lijkt me echt wel top, heb de site ook bekeken en vond het wel de moeite allemaal. hoe krijg je het binnen? hoeft het niet koel te blijven?
En hoeveel gewicht hou je over als je die 1 kilo kip kookt?
Imo is t jammer dat ze niet rauwe blokjes aanbieden..
En volgens mij is laag vet gehakt ook wel iets dat bbers wel veel gebruiken.
---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 19:35 ----------
Ze verzenden het in isolatie dozen dus blijft 36-48 uur bevroren.
En dan moet je het gelijk eten of kan je het gewoon in de koelkast bewaren, opnieuw invriezen lijkt me niet handig.
Wat mij het meest aanspreekt is dat er geen additieven inzitten wat wel het geval is in de supermarkt.

Ik wil niet moeilijk doen, maar steek daar eens een thermometer in om te weten of je het opnieuw kan invriezen. Thanks.Heb toevallig pics gemaakt om naar een maat te sturen, je krijgt het dus in zo'n koelzak met boven en onder een groot koelelement:
![]()
Pakjes zien er zo uit, allebei 200gr:
![]()

Ik wil niet moeilijk doen, maar steek daar eens een thermometer in om te weten of je het opnieuw kan invriezen. Thanks.![]()