Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Loom :/ zou eig weg moeten vnvnd maar heb er ondertussen alweer geen zin meer in..
Damn ben echt oud aan het worden, wil enkel maar chillen

mn pa is al bezopen sinds 4 uur, zoals iedere dag... weet iemand hoe je iemand van de drank af kan helpen? hij wil alleen niet meewerken. srs

Ik ben vies, zweterig, zit onder de blauwe plekken en heb mijn lies verrekt.

Moet over 45 min klaarstaan voor een verjaardag waarvan ik weet dat het -all out with your balls out- is.
STAHP.

Ga weg.

Ik ben vies, zweterig, zit onder de blauwe plekken en heb mijn lies verrekt.

Moet over 45 min klaarstaan voor een verjaardag waarvan ik weet dat het -all out with your balls out- is.
STAHP.

fac.gif

is ni suid afrikaan ni zwart

mn pa is al bezopen sinds 4 uur, zoals iedere dag... weet iemand hoe je iemand van de drank af kan helpen? hij wil alleen niet meewerken. srs

geef hem een pak slaag en zeg dat hij je teleurstelt en hij een beta eikel is die zich moet vermannen (srs)

om de een of andere reden denk ik nu dat je anale coïtus hebt gehad met iemand van afrikaanse komaf.

Nah was weer de wekelijkse gangbang met Raw Power Baarn :bukkake::trio:

---------- Post added 8 June 2013 at 21:06 ----------

Zorg dat hij weer een doel krijgt in het leven, iets om voor te gaan. Misschien bodybuilding?

Zou in iedergeval beginnen met verhuizen uit Pekela naar betere oorden

Nah was weer de wekelijkse gangbang met Raw Power Baarn :bukkake::trio:

---------- Post added 8 June 2013 at 21:06 ----------

Zorg dat hij weer een doel krijgt in het leven, iets om voor te gaan. Misschien bodybuilding?

Zou in iedergeval beginnen met verhuizen uit Pekela naar betere oorden

:roflol:

Klote voor je jonge, die van mij waren s'avonds standaard lam dus weet een beetje wat je voelt.
Vanaf me 13/14 was ik standaard pleite tot laat, kan je ook beter doen.

Hij zal zelf in moeten zien dat ie een probleem heeft en dat een verslaving een cirkel is die doorbroken moet worden met of zonder hulp, in zijn geval denk ik met hulp.

Je moet hem zoals gezegd een doel geven, hij moet gaan trainen.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 21:48 ----------

Heb toevallig pics gemaakt om naar een maat te sturen, je krijgt het dus in zo'n koelzak met boven en onder een groot koelelement:

F7nSX0H.jpg

Pakjes zien er zo uit, allebei 200gr:

6N1vDMW.jpg

Ziet er goed uit!! dus was nog helemaal bevroren toen het aankwam?

Terug
Naar boven