XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

trek dan ook je goede horloge niet aan

Yeah, was niet van plan om te gaan drinken. Had ik ook al 6 niet gedaan.
Maar maat van me had Jameson en Tullamore Dew voor me gekocht dus heb ik maar flink meegezopen.
Achjah, god straft onmiddellijk. Niks aan te veranderen.

Yeah, was niet van plan om te gaan drinken. Had ik ook al 6 niet gedaan.
Maar maat van me had Jameson en Tullamore Dew voor me gekocht dus heb ik maar flink meegezopen.
Achjah, god straft onmiddellijk. Niks aan te veranderen.

Ik heb inmiddels een standaard regel als ik uit ga: portomonnee, pinpas, horloge, ringen, jas en dure sjaals blijven thuis. Ik mag alleen mezelf en wat cash meenemen, dat is het enige wat ik niet kwijtraak.
Ben echt een vermogen aan spullen kwijtgeraakt over de jaren tijdens avondjes stappen.

Ps: het is niet God die je straft, maar een logisch gevolg van intoxicatie.

Ik heb inmiddels een standaard regel als ik uit ga: portomonnee, pinpas, horloge, ringen, jas en dure sjaals blijven thuis. Ik mag alleen mezelf en wat cash meenemen, dat is het enige wat ik niet kwijtraak.
Ben echt een vermogen aan spullen kwijtgeraakt over de jaren tijdens avondjes stappen.

Ps: het is niet God die je straft, maar een logisch gevolg van intoxicatie.

Haha heb wel een idee waarin die spullen nu zitten

Cash raak ik ook wel kwijt (doorgaans krijg ik er drank of een vette bek voor terug, dus dat valt nog mee)... voor vrouwen ligt dat wellicht anders.

Mezelf kwijt raken .. ook dat is wel eens gebeurd.

OT: kan iemand de wolken hier eens opruimen....

al vanaf dinsdag goed ziek, vandaag naar dokter geweest.

Flinke oorontsteking, en een bijholteontsteking. antiobiotica en 5 dagen uit de zon blijven.

Weg gains
Weg vitamine D

:(

Kom ik terug van een weekje zonvakantie, zieke panterprint op mn rug. Niet egaal bruin...
Dokter -> huidschimmel die mn pigment opeet :fuu:

Volgend jaar beter:(

maandag middag dip, cafeine is uitgewerkt :/

Terug
Naar boven