Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die vorige fout is een onbelangrijk foutje. Met een reg check word dat gefixed.
Wel raar, ik zie niks schokkends o.i.d.

Maar lijkt erop dat we hier nog wel even bezig kunnen zijn met het probleem uit te zoeken.
Snelst opgelost is even je troep backuppen, windows herinstalleren, troep terugzetten.
Probleem nog steeds = Nieuwe HDD. Grote kans is dat je geen probleem meer zal hebben

Toch bedankt man, hij deed alles op het einde goed, nu even wachten op bericht of hij het nog eens doet. Zoja, dan ga ik achter een nieuwe hdd aan.

Tot me 20 ste nooit een druppel of een sigaret aangeraakt door wat ik thuis mocht aanschouwen.

Daarna gingen dingen anders, het begon met af en toe meedoen met wat bier in het weekend.
Ik deed het sociaal, het was niet iets dat ik nodig had.
Er zijn nog allemaal dingen die je leven kunnen beïnvloeden zoals de meid waar je verliefd op wordt en mee gaat samen wonen, rookt zij? drinkt zij etc of vrienden waar je echt close mee bent en veel mee deelt, als hun steeds die dingen voor je neus doen en jij hebt een keer echt zo een dag dat je denkt van FTW geef mij nu maar ook wat want vanavond wil ik ff naar de klote, dan ben je al op weg.
Je zal nog verbaasd staan hoeveel mensen een partner keuze maken gedeeltelijk gebaseerd op de karakter eigenschappen van hun moeder of vader.
Een decennia later was ik stom verbaasd hoeveel ik eigenlijk toch op die ouders van me leek of hard op weg was om op hun te gaan lijken.
Opletten dus, altijd waakzaam blijven en 1 vaste regel hanteren, nooit in huis halen die bende.
Nu is het voor mij de laatste paar jaren 1 x in de maand of twee maanden een biertje of 5.

Van andere dingen zoals xtc heb ik geen spijt dat was op een enkele keer na heel erg leuk maar iets wat toen mijn zoon geboren werd totaal niet meer in mijn leven paste.

heb gelukkig al een goede mindset voor later dat ik me nooit aan drank ga wagen. maar op welke aspecten is XTC (op overdosis en verslaving na) eigenlijk als ''gevaarlijk'' beschouwd? en paddo's dan?

heb gelukkig al een goede mindset voor later dat ik me nooit aan drank ga wagen. maar op welke aspecten is XTC (op overdosis en verslaving na) eigenlijk als ''gevaarlijk'' beschouwd? en paddo's dan?
XTC is gevaarlijk in de zin dat je sneller oververhit raakt. Dit gebeurt alleen de grootste idioten (lees: niets drinken op een festival van 30 graden). Overdoseren komt niet voor, in de zin van dat de werkzame stof snel dodelijk is. Zelfs van 20 sterke pillen kun je niet dood gaan. Behalve als je dus niets drinkt (oververhitting) of als je pillen vervuild zijn natuurlijk. Paddo's is de minst schadelijke drugs. Het enige waar je voor moet oppassen is dat je je helemaal op je gemak voelt met vrienden en dat je een positieve mindset hebt, zonder dat je je ergens over druk aan het maken bent. Dan is de kans op een bad trip heel klein. Schade krijg je niet bij paddo's.

Was XTC in combinatie met anti depresiva niet gevaarlijk?
Enige reden dat ik tot op heden alleen wiet gebruikt heb en geen xtc.

Helemaal gek gedraaid met Darts net ........

na me nachtdienst 4 uurtjes gelegen,vandaag lekker gechild op hard at heart en dan zit je s'avonds weer te werken zucht....

volle maan: head to feet(haat licht, en schijnt direct in mn ogen én via de reflectie van mn open raam)
regen/onweer/veel wind: feet to head(dichter bij raam)
meid in bed: head to feet(geeft minder lawaai bij bowchikiwowow), tenzij ze echt zalige ass heeft en het te warm is om lepeltje te liggen(dan ligt ik upside down, zij gewoon).

voor de rest is het random, als het een niet goed voelt de ander...

There's a system to his madness! ;)

Nee ik raad je dat ook niet aan hoor.
Beter blijf je de rest van je leven gewoon zoals je was, don't mess with mind is mijn motto.

Pado's heb ik nooit gedaan, dus daar kunnen anderen wat zinnigs over zeggen, ik weet wel van mensen die het wel deden dat je sterk in je schoenen moet staan en als je al niet lekker in je vel zit je dit nooit paddos moet nemen.

jij bent een systeem

Het is te vroeg :fuu:

Maandag :fuu:
Zo geen zin na dit heerlijke chill weekend in de zon! :mad:

had een flink vakantie gevoel na weekendje antwerpen met me vriendin

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Horloge kwijtgeraakt toen ik dronken was...............
Dat krijg je er van als je nooit drinkt voor het afvallen.

Terug
Naar boven