MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lig al vanaf 00:00 in bed, kan echt niet slapen. Om 01:30 ineens een bloedneus uit het niets, ik naar beneden rennen. Trap onder het bloed, toch maar terug naar bed. Wakker gelegen tot 05:30 nu is het al weer licht, ik nog steeds klaar wakker en heb geen idee hoe het komt. Gister ook wakker gelegen van 00:15 tot 03:45

Misschien ligt het aan je cycle?

Afgelopen jaren flink aangekomen neem ik aan? Zo ja, kijk eens naar een nieuw matras. Een goed matras wordt mede bepaald door je gewicht, en juist het matras wordt zo enorm vaak vergeten. 'Goed' en duur wil trouwens niet zeggen dat het matras per definitie bij jouw lichaam past

Ben zo'n 5kg lichter dan voor ik begon met trainen... :o Matras is al wel oud dus misschien wel aan vervanging toe ja...

Wat Patricia zegt klopt wel, sinds ik een verstelbare boxspring heb met harde Cliniq matrassen (goede rip off van M line) en daar een goede topper boven op van traagschuim slaap ik als een roos.

Daarvoor leek ik wel of slapen een soort werken was, gesloopt werd ik wakker.
ook is een goed bed koeler waardoor je ook beter tot rust komt.

Wat Patricia zegt klopt wel, sinds ik een verstelbare boxspring heb met harde Cliniq matrassen (goede rip off van M line) en daar een goede topper boven op van traagschuim slaap ik als een roos.

Daarvoor leek ik wel of slapen een soort werken was, gesloopt werd ik wakker.
ook is een goed bed koeler waardoor je ook beter tot rust komt.

Hmm moet ook s opzoek naar nieuw matras, ik word altijd wakker met een stijve onderrug :o

Wat een k*t grap, Xyzyx.

Zo werd ik als kind vaak wakker sochtends, geen idee hoe het kwam :p

:roflol:
Ik deed het alleen bewust, als ik lang wakker lag en niet in slaap kon komen. Lijkt me best gek als je ineens zo wakker wordt en je kan je niet herinneren hoe je gedraaid bent :o

doe ik nog steeds regelmatig, ik heb geen vaste ligrichting.

Dan heb je ook geen normaal om van af te wijken. ;) Nou ben ik wel erg benieuwd hoe het beslissingsproces bij jou gaat, dus hoe je elke avond beslist in welke richting je gaat liggen en waar het van afhangt. (Srs.)

Dat is een goeie! Ga ik onthouden voor de volgende keer, thanks.

:thumb: Ik hoop dat het ook voor jou werkt!

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben weer wakker geworden

Dan heb je ook geen normaal om van af te wijken. ;) Nou ben ik wel erg benieuwd hoe het beslissingsproces bij jou gaat, dus hoe je elke avond beslist in welke richting je gaat liggen en waar het van afhangt. (Srs.)

volle maan: head to feet(haat licht, en schijnt direct in mn ogen én via de reflectie van mn open raam)
regen/onweer/veel wind: feet to head(dichter bij raam)
meid in bed: head to feet(geeft minder lawaai bij bowchikiwowow), tenzij ze echt zalige ass heeft en het te warm is om lepeltje te liggen(dan ligt ik upside down, zij gewoon).

voor de rest is het random, als het een niet goed voelt de ander...

Laatst bewerkt:
Deadline voor een verslag loopt vandaag af, morgen nog een tentamen, en ik ben ziek, vrouw is nog erger ziek en kids niet. Die moeten dus bezig gehouden worden. Waarom nou weer vandaag, waarom??

Deadline voor een verslag loopt vandaag af, morgen nog een tentamen, en ik ben ziek, vrouw is nog erger ziek en kids niet. Die moeten dus bezig gehouden worden. Waarom nou weer vandaag, waarom??

ik heb ziekteverlof gekregen voor heel mn examenreeks door mn dokter, ms ook vragen?

ik heb ziekteverlof gekregen voor heel mn examenreeks door mn dokter, ms ook vragen?

Mja, dan zou ik ziekteverlof moeten krijgen voor het niet behalen van mn propedeuse binnen de daarvoor gestelde tijd, want daar is dit verslag onderdeel van, en dat moet voor middernacht ingeleverd worden (digitaal) om nog mee te tellen voor die propedeuse. En ik móét mn propedeuse dit schooljaar behaald hebben. Denk niet dat ik daarvoor zomaar uitstel krijg. Had echt heel de dag uitgetrokken om ontknoping en conclusie te schrijven en daarna opmaak en annotatie en dergelijke, maar ben nog niet halverwege m'n ontknoping gekomen tot nog toe.
Ga maar weer eens verder...

Terug
Naar boven