MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nu is het voor mij de laatste paar jaren 1 x in de maand of twee maanden een biertje of 5.

Van andere dingen zoals xtc heb ik geen spijt dat was op een enkele keer na heel erg leuk maar iets wat toen mijn zoon geboren werd totaal niet meer in mijn leven paste.

Uiteraard is het leuk :D. Xtc lijkt mij ook moeilijk om verslaafd aan te worden, toen ik jong was heel veel gedaan. Ik werd er zo depressief van (serotonine tekort) dat ik echt dacht van "**** die troep". Nu doe ik het nog zeer sporadisch.

Alcohol is veel gevaarlijker mede vanwege dat het sociaal aanvaard is. Alcohol is troep, ik gebruik het zelden, op da wijntje in de zomer na, waar ik gelijk van op me kop sta :D !

Computer trouble deel2:

Blijkt dus niet RAM te zijn, stress test gaf kort maar krachtig aan dat er niets was.

Gewerkt met RAM lat 1; BSoD
Gewerkt met RAM lat 2; BSoD

Het gekke was, dat de BSoD elke keer kwam als ik een volledige systeemscan wou uitvoeren. Had ergens gelezen dat deze BSoD veroorzaakt kan worden door een virus.
Ik heb hier de install cd; probeer repair uit te voeren. Geen idee wat het admin ww is; en er is er één want blanco geeft hij ook een foutmelding.

FML; nu pw recovery tool booten vanop USB in de hoop dat het na die repair dan opgelost is...als iemand nog een gouden tip/oplossing heeft, ik sta open voor suggesties. En nee, ik ga geen Apple kopen.

heb jij ook ooit op een bepaald moment vaak aan de drank gezeten? ik denk namelijk niet dat ik naar de drank ga grijpen. als het leven echt tegenzit ga ik denk ik een bucketlist opstellen en dan dingen doen die ik altijd al wilde doen, niet zuipen. ik durf eigenlijk niet eens veel te drinken, ik ben ook nog nooit in mijn leven dronken geweest (wat al een mijlpaal is voor deze pussygeneratie). en idd, dat domme gelul kan vaak nooit ophouden.

Als verslaving in je familie zit kan je ook gaan grijpen op andere dingen zoals drugs/eten/roken/tot in extreme sporten etc. hoeft niet persé drank te zijn. Je kan dan wat gevoeliger zijn voor bepaalde dingen. Hoeft niet dus niet drank te zijn.

Computer trouble deel2:

Blijkt dus niet RAM te zijn, stress test gaf kort maar krachtig aan dat er niets was.

Het gekke was, dat de BSoD elke keer kwam als ik een volledige systeemscan wou uitvoeren. Had ergens gelezen dat deze BSoD veroorzaakt kan worden door een virus.
Ik heb hier de install cd; probeer repair uit te voeren. Geen idee wat het admin ww is; en er is er één want blanco geeft hij ook een foutmelding.

FML; nu pw recovery tool booten vanop USB in de hoop dat het na die repair dan opgelost is...als iemand nog een gouden tip/oplossing heeft, ik sta open voor suggesties. En nee, ik ga geen Apple kopen.
Als het je ram niet is, kijk dan eens naar je hdd. Je kan dat testen met software die door de fabrikant werd meegeleverd. Of even zoeken op merk en model en de gepaste software downloaden.

Laatst bewerkt:
Hoe oud is die computer + wat zijn de componenten?

Computer trouble deel2:

Was jij die met nieuwe zelf samengestelde pc?

Was jij die met nieuwe zelf samengestelde pc?
Nope, is de oude pc van m'n grootouders

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 19:35 ----------

Hoe oud is die computer + wat zijn de componenten?
Goede vraag, al enkele jaren. Werd in een gamewinkel in Antwerpen (naam kwijt, ze spelen er ook Magic) als 2dehands verkocht.

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 19:37 ----------

Als het je ram niet is, kijk dan eens naar je hdd. Je kan dat testen met software die door de fabrikant werd meegeleverd. Of even zoeken op merk en model en de gepaste software downloaden.
Ik vrees toch van wel; heb CC Cleaner laten lopen en dan ging alles weer even goed. Volledige systeemscan knal er terug uit.

Enkel ipv 0x00000050 foutmelding (met PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA) kreeg ik nu de foutmelding

0x0000008E; en volgens het internet zou dit kunnen wijzen op RAM alweer...heb de stresstest ook niet lang gedaan, maar zou het kunnen dat mijn beide RAM latjes eraan zijn?

chkdisk /f in een command prompt uitvoeren.
Als dat het niet oplost = nieuwe hdd

Kan ik helaas niet met zekerheid zeggen omdat het ook een softwarematige fout kan zijn en het zowel de HDD als geheugen kan zijn.
Kan je me even cliffs geven wat je al hebt geprobeerd?

Kan ik helaas niet met zekerheid zeggen omdat het ook een softwarematige fout kan zijn en het zowel de HDD als geheugen kan zijn.
Kan je me even cliffs geven wat je al hebt geprobeerd?
geheugen denk ik niet, beide RAM latjes zijn apart getest en geven alletwee het probleem (verschillend RAM slot) zou best gek zijn mochten die tesamen kapot zijn gegaan..

Hij geeft de BSoD ELKE keer bij een volledige systeemscan dus het is als hij een bepaald bestand bereikt...BOEM gedaan.

Dus hdd zou op zich wel logisch zijn...

Elke keer als ik CC cleaner run krijg ik dit te zien:

The file referenced at: C:\Documents and Settings\Me\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\2JUQQF92\msert[1].exe could not be located. These references are often left behind after uninstalling software.

Nu als hij die file verwijdert, waarom komt die daar dan elke keer weer? Zou dit het bestand kunnen zijn waarop hij de BSoD geeft? page_fault_in_nonpaged_area

Open een nieuw topic voor BigT al dit offtopic geneuzel ziet. :trollface:

En scan je hdd eens met een diagnostische software van de fabrikant zelf en niet met allround rommel zoals chkdsk.

geheugen denk ik niet, beide RAM latjes zijn apart getest en geven alletwee het probleem (verschillend RAM slot) zou best gek zijn mochten die tesamen kapot zijn gegaan..

Hij geeft de BSoD ELKE keer bij een volledige systeemscan dus het is als hij een bepaald bestand bereikt...BOEM gedaan.

The file referenced at: C:\Documents and Settings\Me\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\2JUQQF92\msert[1].exe could not be located. These references are often left behind after uninstalling software.

Nu als hij die file verwijdert, waarom komt die daar dan elke keer weer? Zou dit het bestand kunnen zijn waarop hij de BSoD geeft? page_fault_in_nonpaged_area

Lijkt me sterk, apart probleem.
[Link niet meer beschikbaar]
Download even en post een screenshot

JVidMLW.jpg

Verwijder de correcte key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
| "Msert[1].exe"

Verwijder de correcte key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
| "Msert[1].exe"

CC cleaner nog eens laten lopen...foutmelding is weg?

Krijg bij het uitvoeren van jou prog Valan hetvolgende:

kapoy.jpg

Die vorige fout is een onbelangrijk foutje. Met een reg check word dat gefixed.
Wel raar, ik zie niks schokkends o.i.d.

Maar lijkt erop dat we hier nog wel even bezig kunnen zijn met het probleem uit te zoeken.
Snelst opgelost is even je troep backuppen, windows herinstalleren, troep terugzetten.
Probleem nog steeds = Nieuwe HDD. Grote kans is dat je geen probleem meer zal hebben

Nvm...

Laatst bewerkt:
Lay out van dbb ineens helemaal wit.

Terug
Naar boven