AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

30cwqc1.jpg

wtf? :roflol:

Eindelijk uitsluitsel over wat het is, hier komt het:

Een kieuwboogcyste, die zich steeds meer en meer vult via een fistel naar mn lymfeklier, door reactivatie van Pfeiffer. De cyste zit vol vocht en is ontstoken, en drukt ook nog eens mn strottenhoofd plat. Eerste punctie is dus op een foute plek gedaan.

Straks wordt het ms nog leeggetrokken, hopelijk is het dan al beter.

Toch klinkt dit een stuk onschuldiger dan de andere opties waar de aartsen aan dachten, dus blij voor je :) Sowieso fijn dat je eindelijk weet wat het is! Is de verwachting dat de fistel straks weer dicht groeit als de ontsteking verdwijnt?

:(
altijd dat gezeik ook bij de McDonald's. Ik ga soms nog de glijbaan in, komt er zo'n zeikwijf met asymmetrische t**ten aan die me vertelt hoe ik m'n leven moet leiden. ik denk dan ''ga weg h**r, als ik hier nog plezier mee kan hebben, laat mij dan gewoon. ik ben tenslotte een klant, mede dankzij mij krijg jij je minimumloon binnen. ga toch hamburgers bakken die toch aan niemand's verwachtingen voldoen, k*tsnol.'' srs.

Ja gvd en bij de ikea mag ik ook al niet meer naar binnen.:mad:

Gewoon DOEN de volgende keer , dat doe ik ook altijd.. oprotten met die k*t kinderen......:mad:

errrr OT het begint een beetje belachelijk warm te worden :o
in me kamer.....

Ik vroeg nog aan die managernerd van waarom die k*tkinderen wel en ik niet ik had zelfs 2 happymeals met fruittoetje genomen.

True story though, feedback schaamde zich dood.

Schaamdag.
Eerst zat Marcel in de ballenbak te spelen, op weg na huis ging hij drie zonnebrillen op z'n hoofd zetten en grappig zijn :janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken:

Schaamdag.
Eerst zat Marcel in de ballenbak te spelen, op weg na huis ging hij drie zonnebrillen op z'n hoofd zetten en grappig zijn :janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken:

Wees blij dat hij nog niet zijn onderbroek super ver omhoog trok en dan zijn shirt erbij in deed.

Trouwens, qua lengte valt marcel niet eens op in de ballenbak :o

Schaamdag.

Wees blij dat hij nog niet zijn onderbroek super ver omhoog trok en dan zijn shirt erbij in deed.

Trouwens, qua lengte valt marcel niet eens op in de ballenbak :o

Die kinderen begonnen te huilen dat die dikke man (ik) eruit moest gvd k*tblagen ik zat net bovenaan de glijbaan.:mad:

Terug
Naar boven