- Waardering
- 2.745
Gewoon DOEN de volgende keer , dat doe ik ook altijd.. oprotten met die k*t kinderen......

errrr OT het begint een beetje belachelijk warm te worden

in me kamer.....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon DOEN de volgende keer , dat doe ik ook altijd.. oprotten met die k*t kinderen......

dafuq is er mis met die ezel hij heeft een jew-fro wtf
Tbeest had een ezel van achter gepakt dit is de zoon van tbeest.

wtf?

Eindelijk uitsluitsel over wat het is, hier komt het:
Een kieuwboogcyste, die zich steeds meer en meer vult via een fistel naar mn lymfeklier, door reactivatie van Pfeiffer. De cyste zit vol vocht en is ontstoken, en drukt ook nog eens mn strottenhoofd plat. Eerste punctie is dus op een foute plek gedaan.
Straks wordt het ms nog leeggetrokken, hopelijk is het dan al beter.
Sowieso fijn dat je eindelijk weet wat het is! Is de verwachting dat de fistel straks weer dicht groeit als de ontsteking verdwijnt?Wat is het nutEr zijn gewoon nog heel wat members die niet hebben gestemd http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/sterrenbeeld-338992/index7.html verdomme wat kinderachtig, alsof dat zoveel moeite is. :-s

Er zijn gewoon nog heel wat members die niet hebben gestemd http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/sterrenbeeld-338992/index7.html verdomme wat kinderachtig, alsof dat zoveel moeite is. :-s
altijd dat gezeik ook bij de McDonald's. Ik ga soms nog de glijbaan in, komt er zo'n zeikwijf met asymmetrische t**ten aan die me vertelt hoe ik m'n leven moet leiden. ik denk dan ''ga weg h**r, als ik hier nog plezier mee kan hebben, laat mij dan gewoon. ik ben tenslotte een klant, mede dankzij mij krijg jij je minimumloon binnen. ga toch hamburgers bakken die toch aan niemand's verwachtingen voldoen, k*tsnol.'' srs.

errrr OT het begint een beetje belachelijk warm te worden
in me kamer.....
Geef der volgende keer fototoestel

Schaamdag.
Eerst zat Marcel in de ballenbak te spelen, op weg na huis ging hij drie zonnebrillen op z'n hoofd zetten en grappig zijn![]()

Wees blij dat hij nog niet zijn onderbroek super ver omhoog trok en dan zijn shirt erbij in deed.
Trouwens, qua lengte valt marcel niet eens op in de ballenbak![]()

Schaamdag.
Eerst zat Marcel in de ballenbak te spelen, op weg na huis ging hij drie zonnebrillen op z'n hoofd zetten en grappig zijn![]()
Wees blij dat hij nog niet zijn onderbroek super ver omhoog trok en dan zijn shirt erbij in deed.
Trouwens, qua lengte valt marcel niet eens op in de ballenbak![]()

Die kinderen begonnen te huilen dat die dikke man (ik) eruit moest gvd k*tblagen ik zat net bovenaan in de glijbaan vast.![]()