joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
60 en we hebben een deal
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pls ik ben heel sociaal
Vriend van me liep stage bij een buurthuis in een 'pauperbuurt'. Had ik gratis pepernoten enzo gefixed toen ze daar Sinterklaas hadden, eigenaresse van dat buurthuis was epic blij. Toen ik daar was had de tv t net begeven en hardcore gamer dat ik was had ik 2 tv's en 2 xboxen om samen met vrienden te kunnen gamen. Heb 1 tv en Xbox weggegeven
Was meer t formaat van de vogels die de waarde gaf, niet zozeer de mutaties. Maar goed, had aantal dominant pastel, bleekmasker, bronzefallow, geelwang enz.
Keer een bronzefallow van mij naast een 100% zuivere wildkleur gezet, waren praktisch even groot.
Kreeg ook regelmatig lui die zaten te janken over wat ik vroeg voor mijn jongen omdat ze ergens anders voor de helft van de prijs ook een valkparkiet met dezelfde mutatie konden kopen.
![]()
Daar vroeg ik dan 120 euro voor, grote vogel, mooi verendek, grote kuif, geen kale plek. Maar goed dan konden ze ergens anders een vogel voor 40 kopen met een klein Kuifje kale plek en 5 cm kleiner dan die van mij.
Ach ik kwam er altijd wel van af, had regelmatig dat een nestje al verkocht was voor het uit gekomen was omdat mensen goede vogels zochten.

Daar vroeg ik dan 120 euro voor, grote vogel, mooi verendek, grote kuif, geen kale plek. Maar goed dan konden ze ergens anders een vogel voor 40 kopen met een klein Kuifje kale plek en 5 cm kleiner dan die van mij.

veel geld, ook voor 'n forse vogel. ik zou het er niet voor geven.
heb vorig jaar mijn koppel amazones verkocht, 2x mee gekweekt maar veel te luidruchtig (voor de buren..) als ze eieren hadden.
heb nu alleen nog maar Z-afrikaanse parkieten in div. mutaties![]()
Moet je flink wat tijd in steken en flink aan de prijs.

Ja maar nog wel redelijk handzaam in tegenstelling tot een Buizerd ofzo
Maar lijkt me serieus gaaf! Wie weet ooit, als ik mijn eigen dierentuin heb... Wil ook een grotere katachtige hebben... En een aapje![]()

SteenarendJa dat is waar.. Zou er zelf niet aan beginnen.
Grote katachtigen mag je volgens mij als particulier niet bezitten in Nederland
T lijkt mij wel wreed om een capibara te hebben

altijd dat gezeik ook bij de McDonald's. Ik ga soms nog de glijbaan in, komt er zo'n zeikwijf met asymmetrische t**ten aan die me vertelt hoe ik m'n leven moet leiden. ik denk dan ''ga weg h**r, als ik hier nog plezier mee kan hebben, laat mij dan gewoon. ik ben tenslotte een klant, mede dankzij mij krijg jij je minimumloon binnen. ga toch hamburgers bakken die toch aan niemand's verwachtingen voldoen, k*tsnol.'' srs.
geniaal