AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dus jij gaat er van uit dat Apple bespaard op grafische kaart terwijl ze dat ding volledig uit aluminium frezen?

yep, want koper is een veel betere warmtegeleider.

Als die betere kaart er in had gepast dan hadden ze hem ongetwijfeld er in gedaan, desnoods als optie om meer geld binnen te lepelen.

winstmarges zijn veel hoger bij mid-level kaarten door massaproductie.

anyway, geen zin meer in dit fanboy-gezeik.

Dus jij gaat er van uit dat Apple bespaard op grafische kaart terwijl ze dat ding volledig uit aluminium frezen?

Als die betere kaart er in had gepast dan hadden ze hem ongetwijfeld er in gedaan, desnoods als optie om meer geld binnen te lepelen.

wat is dit nou voor argument? Dat is de halve reden dat mensen er zoveel voor betalen. Een producent met enig verstand zou aluminium niet eens overwegen ivm warmte regulatie, maar dit is apple :o

sluGffy.png

OmxSTBk.png

Apple is voor mensen zonder enigen computer kennis.

Altijd die prijs argumenten.

Ga je ook naar een willekeurige Audi rijder toe om te zeggen dat die 2.0 dezelfde is als die in een passat maar dat die 10.000 euro duurder is

• Like
Waarderingen: mat
Altijd die prijs argumenten.

Ga je ook naar een willekeurige Audi rijder toe om te zeggen dat die 2.0 dezelfde is als die in een passat maar dat die 10.000 euro duurder is

is prijs niet relevant dan?
Als jij voor 128 euro 2gb extra ram in je tower wilt (laten) installeren, ga gerust je gang.
Hardware = hardware.
Of je je display nu gewoon benoemd met normale termen, of de term "retina" als trademark gaat registeren, het blijft precies hetzelfde.

Voor al U computer problemen, raadpleeg dbb dan kom je er wel..
ik ben er klaar mee nu..

niemand luistert naar mij :treuren: maar naar n00bs.. meh.........

Ben echt bang dat als ik morgen korte broek aan doe. Dat ik dan volgende dag een foto van mezelf terug vind op het internet waarop staat Everyday is upperbody day

Sowieso ecto onderbenen ook omdat kuit aanhechtingen hoog zitten en ik dunne enkels heb

Precies dit. Ze meten bij mij meer dan m'n biceps maar vanwege de hoge aanhechtingen zijn t net tandenstokers

Voor al U computer problemen, raadpleeg dbb dan kom je er wel..
ik ben er klaar mee nu..

niemand luistert naar mij :treuren: maar naar n00bs.. meh.........

je trapt enkel open deuren in van het niveau "als je te lang onderwater blijft verdrinkt je"

KO2.jpg

Laatst bewerkt:
t*ring hooikoorts :fire:
En het is nu gewoon 30 graden op me kamer, op zolder met de hele dag de volle zon erop :fuu:

t*ring hooikoorts :fire:
En het is nu gewoon 30 graden op me kamer, op zolder met de hele dag de volle zon erop :fuu:

Koop een airco (ja..het is eventjes duur) maar kan best schelen (als dat kan bij jou). Ikzelf zit in een afgesloten ruimte (half) en de slang met warme lucht gaat richting de trap haha

35 graden in de mengerij in de fabriek.. en laat ik nu net daar testen moeten doen om de apparatuur te controleren om te zien of daar onze productieproblemen vandaan komen.. .. Pfff... morgen zal het wss tegen 40 gaan lopen... zal vast wat extra flessen drinken inslaan.

Vanmiddag aangereden door een auto die me geen voorrang verleende. Viel gelukkig mee maar zit hier nu met een pijnlijke knie en komende zaterdag Defqon, flink hopen dat het dan weer over is.. :mad:

Koop een airco (ja..het is eventjes duur) maar kan best schelen (als dat kan bij jou). Ikzelf zit in een afgesloten ruimte (half) en de slang met warme lucht gaat richting de trap haha

Dat zal vast wel helpen, maar om dat nou uit te geven voor hooguit een paar weken warm weer in Nederland :p "Gelukkig" is de voorspelling vanaf vrijdag alweer onder de 20 graden. Heb het nooit echt zo met dat warme weer in Nederland, hooikoorts en ik zweet me helemaal kapot.

Vanmiddag aangereden door een auto die me geen voorrang verleende. Viel gelukkig mee maar zit hier nu met een pijnlijke knie en komende zaterdag Defqon, flink hopen dat het dan weer over is.. :mad:

Zal xzyzyx wel geweest zijn.

Overlijden van mijn tante, was al meer dan een half jaar ziek maar einde kwam toch onverwacht.

Terug
Naar boven