True, was een vrouw maar qua massa kwam ze wel dicht bij xzyzyx.
Nah no way, dan wel in de Blue tent als een malle gaan beuken![]()
Irl zou ik als vrouw jou met een ombind dildo nken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, was een vrouw maar qua massa kwam ze wel dicht bij xzyzyx.
Nah no way, dan wel in de Blue tent als een malle gaan beuken![]()

Gecondoleerd en sterkte! Mooi dat je een beetje afscheid hebt kunnen nemen.Bedankt voor de condoleances in dit topic en via karma, stel ik zeer op prijs. Blij dat ik zondag nog een laatste bezoek heb gebracht en ondanks dat mijn tante ernstig ziek was met haar toch nog enkele uren heb kunnen converseren.
thanks...Het is duimen donderdag.. en veel afwachten weer...Nou ja zeg , jou en je familie is echt niks bespaard hé
Sterkte aan je schoon pa (en familie) toegewenst.. ik hou me vingers gekruist !!
)Sorry zo was het echt niet bedoeld (als grap) ..thanks...Het is duimen donderdag.. en veel afwachten weer...
Hou je vingers liever veilig van ellende! (zie nu je opmerking.. ik had al zoiets.. ach ja.. het is de uitdrukking!)

Sterkte.thanks...Het is duimen donderdag.. en veel afwachten weer...
Hou je vingers liever veilig van ellende! (zie nu je opmerking.. ik had al zoiets.. ach ja.. het is de uitdrukking!)
De briefjes van 20 en 50 zijn te groot, als ik ze in mijn portemonnee stop dan steken ze uit, dat irriteert mij!
En ik heb een grotere portemonnee maar dat vind ik zo een lomp ding, zodra ik die in mijn achterzak stop steekt hij zeker 2 cm extra uit.

Maakt niet uit biches miren hem.
Het rode interieur maakt het af
De briefjes van 20 en 50 zijn te groot, als ik ze in mijn portemonnee stop dan steken ze uit, dat irriteert mij!
En ik heb een grotere portemonnee maar dat vind ik zo een lomp ding, zodra ik die in mijn achterzak stop steekt hij zeker 2 cm extra uit.
Zwart
En tevens benzine
Waardoor die 3x meer kost per km dan de audi
Ze gaat een dikker stuk huid van zijn been halen en dat erop zetten. Het moet een dikker stukzijn omdatz e anders bang zijn dat het metalen pen en plaat werk open komt te liggen.. Ze geven al aan dat de kans niet heel groot meer is dat het aanslaat. maar proberen dus.. Hij krijgt dan donor huid op zijn been,Sterkte.
Ga ze nu opnieuw stuk huid erop doen ?.
Heb het zelf ook meegemaakt dus ben nieuwsgierig.
Ja ranzig. En weetje, ik heb dan zon naïeve illusie dat ik denk dat het alleen bij spotgoedkope vakanties is. Maar geloof dat die vakanties van die groep meiden ook niet bepaald goedkoop was?Zat net ook een stukje te kijken, niet normaal hoe smerig af en toe. Met UV-lamp checken en vervolgens zien dat heel je kamer onder de vlekken zit
Die vrouw die in haar bed had liggen schijten en het niet verschoond werd en vervolgens er maar gewoon weer in gaat slapen![]()