Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een klote zooi.. schoonvader had zijn hand verbrijzeld.. kon al niet mee op vakantie.. net gehoord dat de huid die erop gelegd was niet is aangeslagen.. is afgestorven.. alles ligt weer open tot op de pennen en de plaatjes.. donderdag spoed ok...lukt dat niet zal hij zijn hand wss kwijtraken. :(

Nou ja zeg , jou en je familie is echt niks bespaard hé :o
Sterkte aan je schoon pa (en familie) toegewenst.. ik hou me vingers gekruist !! EDIT oops dat is een beetje vervelende woorden keus..

Meer dan 30uur wakker en ik kan niet in slaap vallen.. -.-

Bedankt voor de condoleances in dit topic en via karma, stel ik zeer op prijs. Blij dat ik zondag nog een laatste bezoek heb gebracht en ondanks dat mijn tante ernstig ziek was met haar toch nog enkele uren heb kunnen converseren.
Gecondoleerd en sterkte! Mooi dat je een beetje afscheid hebt kunnen nemen.

Nou ja zeg , jou en je familie is echt niks bespaard hé :o
Sterkte aan je schoon pa (en familie) toegewenst.. ik hou me vingers gekruist !!
thanks...Het is duimen donderdag.. en veel afwachten weer...
Hou je vingers liever veilig van ellende! (zie nu je opmerking.. ik had al zoiets.. ach ja.. het is de uitdrukking! ;))

Hou je vingers liever veilig van ellende! (zie nu je opmerking.. ik had al zoiets.. ach ja.. het is de uitdrukking! ;))
Sorry zo was het echt niet bedoeld (als grap) ..
moment dat ik reply druk was het al te laat , EDIT :)

Sterkte.
Ga ze nu opnieuw stuk huid erop doen ?.
Heb het zelf ook meegemaakt dus ben nieuwsgierig.

De briefjes van 20 en 50 zijn te groot, als ik ze in mijn portemonnee stop dan steken ze uit, dat irriteert mij!

En ik heb een grotere portemonnee maar dat vind ik zo een lomp ding, zodra ik die in mijn achterzak stop steekt hij zeker 2 cm extra uit.

De briefjes van 20 en 50 zijn te groot, als ik ze in mijn portemonnee stop dan steken ze uit, dat irriteert mij!

En ik heb een grotere portemonnee maar dat vind ik zo een lomp ding, zodra ik die in mijn achterzak stop steekt hij zeker 2 cm extra uit.

Doe maar rijk

Haal een moneyclip?

[Link niet meer beschikbaar]

Zit ook houder voor je pasjes aanvast

Sterkte.
Ga ze nu opnieuw stuk huid erop doen ?.
Heb het zelf ook meegemaakt dus ben nieuwsgierig.
Ze gaat een dikker stuk huid van zijn been halen en dat erop zetten. Het moet een dikker stukzijn omdatz e anders bang zijn dat het metalen pen en plaat werk open komt te liggen.. Ze geven al aan dat de kans niet heel groot meer is dat het aanslaat. maar proberen dus.. Hij krijgt dan donor huid op zijn been,
Naar dat je het ook hebt meegemaakt. Is het bij jou goed hersteld?

Zat net ook een stukje te kijken, niet normaal hoe smerig af en toe. Met UV-lamp checken en vervolgens zien dat heel je kamer onder de vlekken zit :o
Die vrouw die in haar bed had liggen schijten en het niet verschoond werd en vervolgens er maar gewoon weer in gaat slapen :roflol::roflol:
Ja ranzig. En weetje, ik heb dan zon naïeve illusie dat ik denk dat het alleen bij spotgoedkope vakanties is. Maar geloof dat die vakanties van die groep meiden ook niet bepaald goedkoop was?

Terug
Naar boven