AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sterkte Eric

Gecondoleerd eric.

Vanmiddag aangereden door een auto die me geen voorrang verleende. Viel gelukkig mee maar zit hier nu met een pijnlijke knie en komende zaterdag Defqon, flink hopen dat het dan weer over is.. :mad:

Verkoop je kaartje, weer wordt bagger.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 19:53 ----------

Overlijden van mijn tante, was al meer dan een half jaar ziek maar einde kwam toch onverwacht.

Gecondoleerd en sterkte gewenst.

Gecondoleerd Eric...

Koop een airco (ja..het is eventjes duur) maar kan best schelen (als dat kan bij jou).
[*]Ikzelf zit in een afgesloten ruimte (half) en de slang met warme lucht gaat richting de trap haha

Hoe bevalt het wonen nou in zo'n tbs kliniek?

---------- Post added 18 June 2013 at 20:06 ----------

Met een landrover rij je over andere heen ipv er tegen aan

vanmiddag was het nog een range rover???

[/B]
Hoe bevalt het wonen nou in zo'n tbs kliniek?

---------- Post added 18 June 2013 at 20:06 ----------

vanmiddag was het nog een range rover???

Range rover is van land rover? :trollface:

Klote namen ook haal bmw en Mercedes ook hele tijd door elkaar :o

Gelukkig onthoud ik Audi wel :(

Range rover is van land rover? :trollface:

Klote namen ook haal bmw en Mercedes ook hele tijd door elkaar :o

Gelukkig onthoud ik Audi wel :(

Verschil tussen rangerover and landrover is vrij makkelijk xD

Van oorsprong was range rover de meer luxe productielijn. Geen idee hoe tegenwoordig zit, zal wel op de wikipedia staan. Misschien zitten beide nu wel bij een heel ander concern

Verschil tussen rangerover and landrover is vrij makkelijk xD

Van oorsprong was range rover de meer luxe productielijn. Geen idee hoe tegenwoordig zit, zal wel op de wikipedia staan. Misschien zitten beide nu wel bij een heel ander concern

Range rover is van land rover, logo staat er zelfs op..

Bij de sport iig wel

****ing klote mieren, heel legioen via een gaatje onder de voordeur dwars door de gang heen naar de prullenbak. Na eerst een kwartier bezig te zijn geweest met de stofzuiger die k*tbeesten op te zuigen daarna nog ''de lek'' moeten vinden. Bizon afdichtingswhateverthe****kit zo hard als steen. Heb uiteindelijk een ****ing stuk pritstift in dat gat moeten douwen om van die beesten af te zijn.

Soaked in sweat t-shirt of peace

Bedankt voor de condoleances in dit topic en via karma, stel ik zeer op prijs. Blij dat ik zondag nog een laatste bezoek heb gebracht en ondanks dat mijn tante ernstig ziek was met haar toch nog enkele uren heb kunnen converseren.

****ing klote mieren, heel legioen via een gaatje onder de voordeur dwars door de gang heen naar de prullenbak. Na eerst een kwartier bezig te zijn geweest met de stofzuiger die k*tbeesten op te zuigen daarna nog ''de lek'' moeten vinden. Bizon afdichtingswhateverthe****kit zo hard als steen. Heb uiteindelijk een ****ing stuk pritstift in dat gat moeten douwen om van die beesten af te zijn.

Soaked in sweat t-shirt of peace

Stofzuiger? Beter spiritus en die beesten in de fik zetten

Stofzuiger? Beter spiritus en die beesten in de fik zetten
1358551223_genius-meme.png

Terug
Naar boven