MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet geslapen door de warmte.

Te pittig gegeten gisteravond :o

Ik snap geen hout van die tegenstrijdige weerberichten. Weet wel weer hoe het gaat: als ik aan het werk ga dan blijft het onweer uit en is het prima strandweer..... en als ik toch vrij neem dan niet. Hmpf

zweten wakker worden van de hitte, maar wel regen / hagel / onweer...
wtf is deze

Ik snap geen hout van die tegenstrijdige weerberichten. Weet wel weer hoe het gaat: als ik aan het werk ga dan blijft het onweer uit en is het prima strandweer..... en als ik toch vrij neem dan niet. Hmpf

Ik ben hoe dan ook vrij vandaag. Anders staat heel de dag het zweet in m'n bilnaad, plakt m'n broek aan m'n benen, rollen de druppels over mijn rug. En vraagt iedereen steeds of ik het zo warm heb :mad: GOH!!

Zo lekker knallen in de gym, daarna stilzitten en wachten op rukwinden met donderslag en bliksem voor verkoeling.

Gister mijn enkel dubbelgeklapt. nu opgerekte/gedeeltelijk gescheurde banden, en een mogelijke scheur in mijn enkel gewricht.

**** my life :(

Ik ben hoe dan ook vrij vandaag. Anders staat heel de dag het zweet in m'n bilnaad, plakt m'n broek aan m'n benen, rollen de druppels over mijn rug. En vraagt iedereen steeds of ik het zo warm heb :mad: GOH!!

Zo lekker knallen in de gym, daarna stilzitten en wachten op rukwinden met donderslag en bliksem voor verkoeling.
Hahahahahaha vind je dat niet lekker dan? :D

AVG free vs Avast?

AVG vreet altijd zoveel geheugen (of zo lijkt het..)

Is avast! ook free dan? (behoudens gekraakte versie)

Jezus lijkt wel of ik een kater heb, ben gewoon op tijd naar bed gegaan. Bizarre dromen gehad vannacht en toen ik wakker werd voelde ik me gewoon brak. Ogen prikken en ik wordt gewoon niet wakker lijkt het. K*t leven.

Terug
Naar boven