Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Cijfers van tentamens zijn bekend:
Arbeidsrecht 7,1
Statistiek 3 (verwacht, ben nog een van de hoogste uit de klas :p )
Pers. Fam. Erfrecht 4,6 (klopt niet want ging goed en de rest heeft ongeveer zelfde en klopt ook niks van..pfff weer achteraan -.- )

Vuile schijt geloof troep overal waar je op dbb kijkt nu echt dikke stront vervellend ! :mad::mad::mad::mad:
God gloeinde t*ring *!#*_#@_*&$&#%$ 8923q6 :mad::mad:

vertaling

K*t geloof topics en of posts, overal waar je nu kijkt, echt LELIJK !!!

Vuile schijt geloof troep overal waar je op dbb kijkt nu echt dikke stront vervellend ! :mad::mad::mad::mad:

vertaling

Er is duidelijk iets mis Ray...maar waar heb je het over?

Misschien helpt bidden? Het antwoord zit vaak in geloven...

vertaling

Hey doe ff rustig man!!!!!

Je hebt wel een punt :D Al de gelooftopics terug naar het geloofsforum

Alle gelovigen terug naar de hel!

vertaling

ik geloof dat je teveel tren gespoten hebt:)

Bismillah :)

Squats cure cancer! Wat mankeer je?

Heb in het verleden mijn knieën deels verpest en blijkbaar te overbelast.
Ook voelt het kraakbeen onregelmatig aan.
Moet ernaast 5x per dag rekoefening doen, Hak naar reet en 10seconden vasthouden keer 3.

Dus helaas tijdje rustig aan doen, wel balen het ging net zo lekker weer.

ik denk dat ik weet hoe ik mijn knieën verdoet heb. voordat de klachten er waren ging ik een setje leg curls doen, alleen het gewicht was te zwaar en mijn benen werden in één ruk helemaal recht naar onderen getrokken (beetje moeilijk te omschrijven, maar goed). het voelde alsof mijn knie net iets te ver doorkrakte. naast mij zat een buffe gozert me met een derpface aan te kijken. weet iemand wat voor blessure ik dan kan hebben? lichtelijk beschadigde meniscus ofzo?

ik denk dat ik weet hoe ik mijn knieën verdoet heb. voordat de klachten er waren ging ik een setje leg curls doen, alleen het gewicht was te zwaar en mijn benen werden in één ruk helemaal recht naar onderen getrokken (beetje moeilijk te omschrijven, maar goed). het voelde alsof mijn knie net iets te ver doorkrakte. naast mij zat een buffe gozert me met een derpface aan te kijken. weet iemand wat voor blessure ik dan kan hebben? lichtelijk beschadigde meniscus ofzo?

Hamstring overstrekt? of kniebanden verrekt

K*t dag, wel lekkere training, binnen 2 weken weer op oud niveau als het zo doorgaat. Ging sneller dan verwacht.

Terug
Naar boven