XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Van alles wat je post, geloof ik ongeveer 33% xyz

srs

De politie heeft tot 2x toe al mijn data/backups vernietigd, had je er anders wel foto's van kunnen laten zien :sad:

27211316.jpg

Niet knap ofzo, maar dacht dat dat ook wel belangrijk kon zijn in zijn overweging. Lijkt me in ieder geval positief

Misschien waren anderen er wel gewoon goed in om je te ontwijken :trollface:

:roflol:

Je rijd te weinig/niet :D
Nah, kan prima. Heb zelf nu ongeveer 3 jaar me rijbewijs en heb 2 maanden terug me eerste boete gehad, 40 euro :rolleyes:

Maar waarom was je rijtest matig? wat was er dan niet goed.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 17:12 ----------

Jij bent dan ook een geval apart.

Ik rij minimaal 4x per week.
Rijtest was niet goed omdat ik m 3x liet uitvallen en over een stoeprandje reed (het is zo'n AH busje/vrachtautootje). Die koppeling werkte imo voor geen meter want er was geen rustig op laten komen bij. Die koppeling ging van helemaal ingetrapt naar halverwege, leek wel alsof er een sterke veer op stond ofzo :s

Al een week niet normaal kunnen trainen omdat ik zonodig zaterdag weer tegen een stel boeren moest handje drukken. Wel alles gewonnen overigens, maar mijn elleboog is er niet blij mee.

Was ook de laatste keer dus.

Al een week niet normaal kunnen trainen omdat ik zonodig zaterdag weer tegen een stel boeren moest handje drukken. Wel alles gewonnen overigens, maar mijn elleboog is er niet blij mee.

Een keer gedaan in dronken toestand met mijn bff die tevens ook bodydildoer is, sindsdien nooit meer gedaan. Kon uiteindelijk 2 maanden niet trainen. Laatste keer: verstandig.

Paar maanden geleden zelfde gehad. armpje gedrukt tegen 2 gasten, de eerste gewonnen en de 2e na een paar minuten gelijkspel van gemaakt en had vervolgens ruim een week last ervan en na 3 weken pas weer normaal kunnen trainen. Doe het vanaf nu alleen nog maar tegen mensen waarvan ik het zowiezo makkelijk win :)

pizza doet er al een uur over om bij mijn huis te komen, en moet straks om 8u nog sporten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een beetje forens heeft dit al in twee jaar erop zitten ;)

Ik rij dan ook 9 van de 10 x omdat het kan. Ga ook 10 km verder op naar de supermarkt puur alleen om t feit dat t een leuke weg is om te rijden :roflol:

Overigens is 30.000 km veel, gemiddelde woon werk rijder doet ongeveer 20.000 per jaar.

wat een hatelijke reacties van de enige 2 belgen in deze thread!! pff niet verwacht dit angus en lekkel

Astrid en Den John uit elkaar

everitiem i cry

Terug
Naar boven