XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een zus die zeikt omdat ik aangeef dat ze even moet zeggen dat ze op mijn kamer komt als ik er niet ben..
Zegt ze: Ja je was niet thuis. Mens, we hebben whatsapp ???

:hamer:

Sommige mensen hebben misschien betere dingen te doen dan heel de dag whatsappen voor onbelangrijke dingen. :dunno:

Sommige mensen hebben misschien betere dingen te doen dan heel de dag whatsappen voor onbelangrijke dingen. :dunno:

Heel de dag? Wat moet ze heel de dag in mijn kamer dan :') ?
Ik ga toch ook niet haar kamer in zonder te vragen? (zou het niet eens willen, maar toch).

Ze moest trouwens de vliering op (via mijn kamer dus). Normaal komt niemand daar. Maar om daar te komen moest ze de ladder pakken, die ze natuurlijk weer niet goed terug heeft gelegd, alles scheef laat staan ed.

(ik ben een zeikwijf, wen er maar aan, maar ik heb er een hekel aan als iemand aan mn spullen zit)

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 11:41 ----------

Bang dat ze je speeltjes leent?

Die heb ik niet, dus daar ben ik niet bang voor nee

Niet zo zeuren he hell.

Heel de dag? Wat moet ze heel de dag in mijn kamer dan :') ?
Ik ga toch ook niet haar kamer in zonder te vragen? (zou het niet eens willen, maar toch).

Ze moest trouwens de vliering op (via mijn kamer dus). Normaal komt niemand daar. Maar om daar te komen moest ze de ladder pakken, die ze natuurlijk weer niet goed terug heeft gelegd, alles scheef laat staan ed.

(ik ben een zeikwijf, wen er maar aan, maar ik heb er een hekel aan als iemand aan mn spullen zit)

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 11:41 ----------

Die heb ik niet, dus daar ben ik niet bang voor nee

je hebt toch al een dagboek op DBB :dunno:

in het ziekenhuis in de wachtkamer om zo een foto te laten maken van mijn enkel. er is kennelijk wat mis met de enkelbanden

Morgen om 6:00 am een ****ing vergadering houden, hoe verzinnen ze het. Oninteressante vragen beantwoorden van nog minder interessante mensen, hoop dat iedereen in slaap valt tijdens de slideshow.

Nog steeds geen hol uitgevoerd ivm aanhoudende storingen, enkel vieze koffie gedronken maaarrrr we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet nee we gaan nog niet naar huis ....

Dat ik het nou al spannend vind voor de uitslag van me examen morgen :o Morgen is het examen en gelijk de uitslag erna (computer). Examen kost me namelijk 100 euro + 20 eu trein kosten per poging, kan het dus wel ongelimiteerd doen maarja. Slagen = klaar met school en werk zoeken :)

Dat ik het nou al spannend vind voor de uitslag van me examen morgen :o Morgen is het examen en gelijk de uitslag erna (computer). Examen kost me namelijk 100 euro + 20 eu trein kosten per poging, kan het dus wel ongelimiteerd doen maarja. Slagen = klaar met school en werk zoeken :)

Succes alvast, welk examen heb je? Hopelijk heb je goed geleerd haha, kost wel flink wat.

Hahahahahahahaha oeps

Succes alvast, welk examen heb je? Hopelijk heb je goed geleerd haha, kost wel flink wat.

WFT schadeverzekeringen, laatste onderdeel die ik nog moet. De andere 2 heb ik gelukkig al, welke me totaal 500 heeft gekost :( maar thnx, ga me best doen haha en hopelijk post ik morgen in het "wat maakt je dag goed topic" :D

WFT schadeverzekeringen, laatste onderdeel die ik nog moet. De andere 2 heb ik gelukkig al, welke me totaal 500 heeft gekost :( maar thnx, ga me best doen haha en hopelijk post ik morgen in het "wat maakt je dag goed topic" :D

Haha okee, we zullen zien :D

Leg raises is amper buik, is grotendeels heupflexoren. Ik zou als je je buik traint dan toch een andere oefening kiezen als je "Met name hanging knee raises" doet.
??????

Wat verwacht je nu als antwoord? Mag ik gaan gokken waar die 6 vraagtekens voor staan?
Heb je een brainfart, is je mind blown, wil je een link naar studies of heb je opeens de realisatie dat jij >10 posts per dag maakt en ~4 maanden, 1100 posts neergezet hebt?

terug van de spoedeisende hulp, blijkt dat het verband er nu een week niet af mag en ik met krukken moet lopen, had er zelf niet echt het gevoel dat dat noodzakelijk moest zijn maarja, dem cardio :(

wie wilt mijn verpleegster zijn op de meet zaterdag?

terug van de spoedeisende hulp, blijkt dat het verband er nu een week niet af mag en ik met krukken moet lopen, had er zelf niet echt het gevoel dat dat noodzakelijk moest zijn maarja, dem cardio :(

ik

niet:o

:( Balen! Ene kant wel goed dat t maar een week is, hopelijk ben je er daarna vanaf.

Wat verwacht je nu als antwoord? Mag ik gaan gokken waar die 6 vraagtekens voor staan?
Heb je een brainfart, is je mind blown, wil je een link naar studies of heb je opeens de realisatie dat jij >10 posts per dag maakt en ~4 maanden, 1100 posts neergezet hebt?

graag
En ik heb trouwens last van lordosis (pelvic tilt). Jij zegt dat hanging knee/leg raises vooral voor de hipflexors zijn, rek je ze daar ook mee op? Dat zou dan een effectieve oefening zijn om er vanaf te komen

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 16:13 ----------

Klinkt alsof je teveel oestrogeen in je lichaam hebt. :D

Ja in een normale auto rijd ik stukken beter :p Toen ik gewend was, na minuutje of 10, ging het wel best goed maar toen was het kwaad al geschied helaas

Laatst bewerkt:
wat ben ik beroerd vandaag, bah. hoop dat ik vannacht wel kan slapen anders word ik echt gek

pluspunt: morgen naar amsterdam! :d

Terug
Naar boven