Dit gaat (hopelijk) op mijn vader zn main job en zn 25 jaar dienst die normaal binnen twee weken zou moeten zijn, anders schijt ik alle kleuren. Als het voor iets anders was had er ws wel politie bijgeweest ws?
Kun jij wat aubergin paars poepen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit gaat (hopelijk) op mijn vader zn main job en zn 25 jaar dienst die normaal binnen twee weken zou moeten zijn, anders schijt ik alle kleuren. Als het voor iets anders was had er ws wel politie bijgeweest ws?
****ing de gouverneur van oost-vlaanderen onverwacht in ons huis voor een of andere reden, stress tot de max, not leaving this room.
het blijkt dus een sisser te zijn, mijn vader kende de vorige gouverneur die recent is gestopt en deze wou even kennismaken. Alleen wisten wij(ik en mn moeder) er niks van, dus flabbergasted...
Dingen vernken.Wat voor werk doet je pa dan dat hij zulke connecties heeft? En wat doet zo'n gouverneur van oost belgie nou precies?
Wat voor werk doet je pa dan dat hij zulke connecties heeft? En wat doet zo'n gouverneur van oost belgie nou precies?
Wat mn pa doet zeg ik niet op dbb. En wat de gouverneur doet, geen id, maar teringhoge piet.
Waarom had je zoveel stress? Wat kon ie dan ontdekken? Ik zou meer stress hebben van de politie dan van de gouverneur
En hadden jullie geen zaak met bloemen? Met leveringen enz? (of was het dit dat je niet wou zeggen?)
Waarom had je zoveel stress? Wat kon ie dan ontdekken? Ik zou meer stress hebben van de politie dan van de gouverneur
En hadden jullie geen zaak met bloemen? Met leveringen enz? (of was het dit dat je niet wou zeggen?)
Is ook maar een mens hoor

Oost-Vlaanderen heeft een gouverneur?****ing de gouverneur van oost-vlaanderen onverwacht in ons huis voor een of andere reden, stress tot de max, not leaving this room.
Ik dacht dat zo'n inteeltstreek enkel recht had op een burgemeester.Heb jij geen coïtus met je zus dan?Oost-Vlaanderen heeft een gouverneur?Ik dacht dat zo'n inteeltstreek enkel recht had op een burgemeester.

Mijn zus is lesbisch.

Double the fun?
Waarom stressenAl stond de koning ineens in me kamer boeit het me nog niks
![]()
Ik lig op bed en als ik vannacht niet kan slapen ga ik huilen