XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

het blijkt dus een sisser te zijn, mijn vader kende de vorige gouverneur die recent is gestopt en deze wou even kennismaken. Alleen wisten wij(ik en mn moeder) er niks van, dus flabbergasted...

Hele hoop stress om niks eigenlijk :roflol:

Laatst bewerkt:
het blijkt dus een sisser te zijn, mijn vader kende de vorige gouverneur die recent is gestopt en deze wou even kennismaken. Alleen wisten wij(ik en mn moeder) er niks van, dus flabbergasted...

Wat voor werk doet je pa dan dat hij zulke connecties heeft? En wat doet zo'n gouverneur van oost belgie nou precies?

Waarom had je zoveel stress? Wat kon ie dan ontdekken? Ik zou meer stress hebben van de politie dan van de gouverneur

En hadden jullie geen zaak met bloemen? Met leveringen enz? (of was het dit dat je niet wou zeggen? :o)

Haha ja bloemen ja haha

Waarom had je zoveel stress? Wat kon ie dan ontdekken? Ik zou meer stress hebben van de politie dan van de gouverneur

En hadden jullie geen zaak met bloemen? Met leveringen enz? (of was het dit dat je niet wou zeggen? :o)

koi, maar dat is bijactiviteit, dit gaat om zn hoofdactiviteit.

Laatst bewerkt:

De politie valt ook wel mee. T zijn net mong*len alleen dan de niet vrolijke versie er van.

****ing de gouverneur van oost-vlaanderen onverwacht in ons huis voor een of andere reden, stress tot de max, not leaving this room :roflol:.
Oost-Vlaanderen heeft een gouverneur? :eek: Ik dacht dat zo'n inteeltstreek enkel recht had op een burgemeester.

Waarom stressen :o Al stond de koning ineens in me kamer boeit het me nog niks :p

frabz-Dont-make-fun-of-Hitler-He-gets-Fhrerious-844428.jpg

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 21:46 ----------

Waarom stressen :o Al stond de koning ineens in me kamer boeit het me nog niks :p

Behalve als je aan t fappen bent

Ik lig op bed en als ik vannacht niet kan slapen ga ik huilen

Terug
Naar boven