wat ben ik beroerd vandaag, bah. hoop dat ik vannacht wel kan slapen anders word ik echt gek
pluspunt: morgen naar amsterdam! :d
Wat doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat ben ik beroerd vandaag, bah. hoop dat ik vannacht wel kan slapen anders word ik echt gek
pluspunt: morgen naar amsterdam! :d
Zal ik het zeggen (typen) ?
ej makkers
ik ga daar gewoon heen met 2 kameraden hoor. weet niet wat jullie allemaal van plan zijn. gewoon lekker vdk daar

Probeer mijn pc te herstellen. Windows memory diagnostics tool: although the test may appear inactive at times, it is still running.
It's not breaking any land speed records... hij staat al 2 uur op 21%.
Veel plezier danej makkers
ik ga daar gewoon heen met 2 kameraden hoor. weet niet wat jullie allemaal van plan zijn. gewoon lekker vdk daar

Super lemon haze van The Green House (beste wiet ter wereld 2009 dacht ik)?
Chocolade spacecake van de 420?
Super lemon haze van The Green House (beste wiet ter wereld 2009 dacht ik)?
Chocolade spacecake van de 420?
****ing de gouverneur van oost-vlaanderen onverwacht in ons huis voor een of andere reden, stress tot de max, not leaving this room.
Zeg dan even gedag Calytpus****ing de gouverneur van oost-vlaanderen onverwacht in ons huis voor een of andere reden, stress tot de max, not leaving this room.
Dit gaat (hopelijk) op mijn vader zn main job en zn 25 jaar dienst die normaal binnen twee weken zou moeten zijn, anders schijt ik alle kleuren.