AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hele rug verbrand behalve traps haha. Lekker onhandig met after sun sprayen ook als je maar maximaal tot je lats kunt met je handen.

Hopelijk is de rug er straks wel mooier op geworden

Hele rug verbrand behalve traps haha. Lekker onhandig met after sun sprayen ook als je maar maximaal tot je lats kunt met je handen.

Hopelijk is de rug er straks wel mooier op geworden

After sun? Wats met jou en je beautysalon?

Ik heb verdorie deze brandplekken op weerszijden van mijn achterkant schouders.

2ugpeyq.jpg

En ik heb lekker al een tan waar iedereen jaloers van wordt

u jel

Niet echt een duidelijke foto Sjors.

Moet je er over heen zeiken dat helpt......

Te weinig geslapen en te veel stress terwijl het er niet op zal beteren.

Oh Damn, ik ben nog nooit verbrand dus geen idee hoe het voelt maar dit ziet er wel pijnlijk uit.

had je een handdoek in je nek liggen ofzo?

ninja edit.......

Strompelend loop je de zolder binnen na 3 eindeloze trappen te hebben overwonnen en daar in de hoek...ja daar liggen ze...al de opgespaarde whey perfection samples van de body en fitshop! Aangezien ik een fervent cassis liefhebber ben heb ik er hier inmiddels meer dan 2 van opgespaard. Mijn hart gaat tekeer...zal ik, zal ik niet? **** it, ik scheur die samples open. Met volle verwachting pak ik mijn favoriete body en fitshop beker(voor de spotprijs van 9.90) die ik voor deze bijzondere gelegenheid pixelperfect heb schoongemaakt in de hoop dat de smaaksensatie keihard m'n voetjes van de vloer zullen vegen.

Nou ik nam een slok en gadver, noemen ze dat cassis tegenwoordig? Ik heb een trauma opgelopen, hoe de **** kan je dit cassis noemen?

Constante steek gevoel dichtbij mijn hart. Die druk zit er al sinds gister avond..

Strompelend loop je de zolder binnen na 3 eindeloze trappen te hebben overwonnen en daar in de hoek...ja daar liggen ze...al de opgespaarde whey perfection samples van de body en fitshop! Aangezien ik een fervent cassis liefhebber ben heb ik er hier inmiddels meer dan 2 van opgespaard. Mijn hart gaat tekeer...zal ik, zal ik niet? **** it, ik scheur die samples open. Met volle verwachting pak ik mijn favoriete body en fitshop beker(voor de spotprijs van 9.90) die ik voor deze bijzondere gelegenheid pixelperfect heb schoongemaakt in de hoop dat de smaaksensatie keihard m'n voetjes van de vloer zullen vegen.

Nou ik nam een slok en gadver, noemen ze dat cassis tegenwoordig? Ik heb een trauma opgelopen, hoe de **** kan je dit cassis noemen?

:haha:

Arme jij :(

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 17:26 ----------

Constante steek gevoel dichtbij mijn hart. Die druk zit er al sinds gister avond..

Denk je aan je hart, of heb je hyperventilatie?

:haha:

Arme jij :(

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 17:26 ----------

Denk je aan je hart, of heb je hyperventilatie?

Nee, beide niet.

Gewoon zo'n standaard gevoel dat ik wel vaker heb, alleen nu duurt 't al bijna een dag.

Heb ik ook vrij vaak ws 1 van je ribben (zolang het niet uitstraalt naar je linkerarm).

Dacht idd ook aan mijn ribben. Als ik inademen/doorslik kan ik het wel goed voelen.

2nlv14m.jpg

Moet airco.

Terug
Naar boven