MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Alsof iemand haar wil hebben :roflol:

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 18:20 ----------

Goed idee, en dan extra laten betalen voor als ze hun tijd niet af willen maken

Juist dat soort meisjes is vraag naar, onschuldig en onervaren.

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 18:24 ----------

Heb je ook een toeter op je waterscooter?

Nee ik roep altijd heel zachtjes en beleefd "aan de kant vieze b*ch"

waarom kreeg sanne in eerste instantie dan een kaart?

waarom kreeg sanne in eerste instantie dan een kaart?

Dacht dat ze iemand had bedreigd en dat toen Rusty diegene ging zwart maken bij iemand anders diegene dat ging reporten waardoor ze die kaart kreeg, als dit teveel info is doe ik wel een edit zo

Laatst bewerkt:
ah ok, zonde ze had een interessant log om te volgen.

Haha ze vroeg mij dat ik over haar geluld had. Maar zou dat nooit doen

Lol, bazen actie die PM naar T :p

Vandaag vijf elastiekjes gekregen voor in mijn beugel. Naast dat het klote is om die dingen ertussen te krijgen met berenklauwen, is de trekkracht op mijn tanden ook niet bepaald fijn.

Upside is dat ik dit maar enkele maanden hoef te dragen en om de vier uur moet vervangen.

Vandaag vijf elastiekjes gekregen voor in mijn beugel. Naast dat het klote is om die dingen ertussen te krijgen met berenklauwen, is de trekkracht op mijn tanden ook niet bepaald fijn.

Upside is dat ik dit maar enkele maanden hoef te dragen en om de vier uur moet vervangen.

Deal with it, heb het ook moeten ondergaan.. Niet fijn indd m aar eens ze eraf zijn staan je tanden tenminste goed en zal je er hoogstwaarschijnlijk geen last meer van hebben.

Terug van vakantie :( Ik wil weer terug gvd

facebook icoontjes helemaal naar de t*fus. notificaties en pm's staan nu rechts.. fuuu

Veeeeeeeeelste veel :mad:

Morgen er weer tegenaan hopelijk :yawn: :spaz:

mn vrijgezelle oom van 54 die nog bij z'n moeder woont belt steeds boos op omdat hij neurotisch is en uit eten met ons wil.

wut

Terug
Naar boven