Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mss helpt het als je een wc in de garage plaatst.Achterlijke zusjes zonder enige vorm van sociaal leven die 24/7 thuis zitten in de vakantie waardoor elke keer dat ik thuis ben hun gezeik aan moet horen.
Permban van Sanne. Er zijn al zo weinig boeiende femlogs![]()

Achterlijke zusjes zonder enige vorm van sociaal leven die 24/7 thuis zitten in de vakantie waardoor elke keer dat ik thuis ben hun gezeik aan moet horen.
En 1 die op mijn trainingskamer is gaan slapen omdat het op haar kamer te warm is met als resultaat dat mijn power rack nu een powerwasrack geworden is.
![]()
ruil haar dan in tegen wat gear, win win situation.

Je moet haar pimpen, op kinky puntnl zetten, jij rijdt haar rond in de audi, pak na afloop je deel en na een tijdje rij jij echt een Range en geef je haar een leuke 2ehandse mini.
Tot zover mijn "hoe kom ik mijn vakantie door" tips.
Ik wil wel foto's hebben.Alsof iemand haar wil hebben
---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 18:20 ----------
Goed idee, en dan extra laten betalen voor als ze hun tijd niet af willen maken

Heb je ook een toeter op je waterscooter?Doodmoe, nu aan de koffie, zo de scoot pakken en kijken wat er te beleven is in de stad.
Iemand goeie site voor tanktops/singlets? Ben te lazy om een fatsoenlijke winkel te zoeken in de stad