- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mn vrijgezelle oom van 54 die nog bij z'n moeder woont belt steeds boos op omdat hij neurotisch is en uit eten met ons wil.
wut
400 euro verdiend vandaag maar weer 39.5 graden koorts en een kloppende lympheklier.
Worth it zolang ik weer niet heel de nacht loop te kotsen.
Moddervet en LELIJK ALS DE NACHT

dafuq? Toen ik er dit jaar met vrienden was, had zelfs de nerd uit onze groep een leuk chickie gedoet![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Wie zegt dat hij naar daar ging om te nken?
Als je SOA's wilt opdoen...doen zou ik zeggen.
Condooms zijn daar inderdaad niet te verkrijgen.Wie zegt dat hij naar daar ging om te nken?
Wie zegt dat hij naar daar ging om te nken?
Deal with it, heb het ook moeten ondergaan.. Niet fijn indd m aar eens ze eraf zijn staan je tanden tenminste goed en zal je er hoogstwaarschijnlijk geen last meer van hebben.

Ik ken een paar buffe gozers die naar Cherso gingen en niet hebben gedoet. Zij zijn toch wel een van de beteren met dames, dus daar zal het niet aan liggen. Het schijnt dat je daar veel meer mannen hebt dan vrouwen he.Jaja heb t al begrepen...iedereen gaat naar Cherso om te nken
Maar srs, het lijkt me straf dat het hem niet gelukt is; vandaar dat ik er van uitging dat hij zelf niet op zoek was![]()
Same hereEn blijven ze goed staan, als je geluk hebt. Of zoals ik waarbij de voortanden precies op elkaar komen te staan en 1 tand naar achter wordt gedrukt en ze er niets meer aan kunnen doen en je voor jan lul 2 jaar met een beugel hebt gelopen![]()
. Mijn ondertanden gaan denk ik scheef groeien. Wel mijn eigen schuld omdat ik het spalkje eruit heb gehaald. Maar kon niet anders want ik haalde er altijd mijn tong aan open.Same here. Mijn ondertanden gaan denk ik scheef groeien. Wel mijn eigen schuld omdat ik het spalkje eruit heb gehaald. Maar kon niet anders want ik haalde er altijd mijn tong aan open.