AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ditdus

paardenvlieg-daas.jpg

getsie

Tropico 4 & Dark souls 75% off en m'n geld is op -_-
K*t sport & ov

Volgende week dinsdag naar de chirurg, bultje uit mn pink laten halen. Komt een hechting op dus mag een hele week (nja, 4 dagen) niet zwaar sporten en kan/mag dan ook geen halter of bar vasthouden.
Ik ga wel squatten en cardio doen en dan maar wat op de machines :( baal er wel van..mja, 4 daagjes :p

hoe ga je squatten zonder de bar vast te houden dan

haha, wist gewoon dat die filmpjes gingen komen.

Wou nog er bij zetten: "inb4 filmpjes van mensen met jaren ervaring"

ja zo dus !!

Haha nee tijdens squatten gebruik ik niet het gewicht óp mn pink, maar op mijn duim ongeveer.
Bij bijv, deadlift til je het gewicht op dus drukt het gewicht op mn pink (wat wel schadelijk is).

Dus in zoverre vind ik dat ik gewoon kans squatten :D

Edit: ik bedoelde dus; ik mag eigenlijk niet zwaar sporten en kan geen gewicht op mijn vingers laten liggen.

No need to worry due voor je?

Denk ik lekker te gaan kickboksen op het strand gaan we eerst een ****ing halve marathon rennen helemaal kapot joggen plus kickboks niet goed

Hoe kom je aan dat bobbeltje dan?

Geen idee, is uhm..vocht, of slijmbeursje of..iets van mn pees af (geloof ganglion of zo) (de chirurg was niet zo duidelijk). In ieder geval niks ergs en kan ook blijven zitten als ik zou willen, alleen ik heb er last van :p dus weg ermee.

Geen idee, is uhm..vocht, of slijmbeursje of..iets van mn pees af (geloof ganglion of zo) (de chirurg was niet zo duidelijk). In ieder geval niks ergs en kan ook blijven zitten als ik zou willen, alleen ik heb er last van :p dus weg ermee.

Hmm ontstoken slijmbeurs is nooit een goed teken.

Terug
Naar boven