- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Shit man. De eerste keer dat ik te maken kreeg met een daas, heeft de "wonde" meer dan een jaar gejeukt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(of was dat juist deze week?)Denk ik lekker te gaan kickboksen op het strand gaan we eerst een ****ing halve marathon rennen helemaal kapot joggen plus kickboks niet goed
Best wel lekker op zich dat raam open, maar nu heb ik het koud (vooral koude handen) en dus een trui aan ... *zucht*
ik heb geen raam in mn kamer 
Best wel lekker op zich dat raam open, maar nu heb ik het koud (vooral koude handen) en dus een trui aan ... *zucht*
Geef dat raam maar aan mijik heb geen raam in mn kamer
![]()
Eerste setje squatten kreeg ik last van mn arm, tweede setje kreeg ik een beetje last van hartkloppingen, derde setje 140kg bij de 3e rep ging mn hart 100km/u, zakte bijna door mn poten.. dacht dat ik dood neer ging vallen. Nog wat leg extensions en kuiten gedaan, naar huis gestrompeld met een warme vlek van pijn die boven in mn schedel begon en langzaam uitbreiden over de hele bovenkant van mn kop.
Nu lekker crashen, gaat nog wat worden als ik straks door mn gehele voorraad dmaa en fatburners heen ben na ongeveer anderhalve maand dag in dag uit stuiteren. Wat is het t*fus warm en dan wordt het volgende week nog warmer(of was dat juist deze week?)
hoe krijg jij het voor elkaar om in juni 2013 aangemeld te zijn en nu al bijna 1400 posts te hebben..
---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 10:18 ----------
nee dat is volgende week, dan is het weg met de sluierbewolking dacht ik.
geen idee hoe anders 
Hoe krijg je dat voor elkaar, zit hier naakt voor de pc

Hoe krijg je dat voor elkaar, zit hier naakt voor de pc

Geen idee, is uhm..vocht, of slijmbeursje of..iets van mn pees af (geloof ganglion of zo) (de chirurg was niet zo duidelijk). In ieder geval niks ergs en kan ook blijven zitten als ik zou willen, alleen ik heb er last vandus weg ermee.