AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eerste setje squatten kreeg ik last van mn arm, tweede setje kreeg ik een beetje last van hartkloppingen, derde setje 140kg bij de 3e rep ging mn hart 100km/u, zakte bijna door mn poten.. dacht dat ik dood neer ging vallen. Nog wat leg extensions en kuiten gedaan, naar huis gestrompeld met een warme vlek van pijn die boven in mn schedel begon en langzaam uitbreiden over de hele bovenkant van mn kop.
Nu lekker crashen, gaat nog wat worden als ik straks door mn gehele voorraad dmaa en fatburners heen ben na ongeveer anderhalve maand dag in dag uit stuiteren. Wat is het t*fus warm en dan wordt het volgende week nog warmer :( (of was dat juist deze week?)

Vorige week tijdens het boksen tot 3 keer toe hard geraakt in m'n ribben, links.
Alles geneusd, ik kan niet draaien in m'n bed, ik kan niet bukken of hoesten, niezen is een ramp (dat kan ik enkel als ik alles gewoon los laat, met mond en neus open en laat het snot maar vliegen) en dan nog pis ik in m'n broek van de pijn...
Dat zal wel een paar weken duren voordat ik weer serieus kan trainen...pfff.

Al een week niet getraind, fml. :mad:

Best wel lekker op zich dat raam open, maar nu heb ik het koud (vooral koude handen) en dus een trui aan ... *zucht*

Koud en een trui met dit weer ???

Geef dat raam maar aan mij :p ik heb geen raam in mn kamer :(

hoe krijg jij het voor elkaar om in juni 2013 aangemeld te zijn en nu al bijna 1400 posts te hebben..

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 10:18 ----------

Eerste setje squatten kreeg ik last van mn arm, tweede setje kreeg ik een beetje last van hartkloppingen, derde setje 140kg bij de 3e rep ging mn hart 100km/u, zakte bijna door mn poten.. dacht dat ik dood neer ging vallen. Nog wat leg extensions en kuiten gedaan, naar huis gestrompeld met een warme vlek van pijn die boven in mn schedel begon en langzaam uitbreiden over de hele bovenkant van mn kop.
Nu lekker crashen, gaat nog wat worden als ik straks door mn gehele voorraad dmaa en fatburners heen ben na ongeveer anderhalve maand dag in dag uit stuiteren. Wat is het t*fus warm en dan wordt het volgende week nog warmer :( (of was dat juist deze week?)

nee dat is volgende week, dan is het weg met de sluierbewolking dacht ik.

hoe krijg jij het voor elkaar om in juni 2013 aangemeld te zijn en nu al bijna 1400 posts te hebben..

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 10:18 ----------

nee dat is volgende week, dan is het weg met de sluierbewolking dacht ik.

Hmm geen idee, misschien doorrrr..nou..ik denk toch echt door te posten, zou het niet?..
:roflol: geen idee hoe anders :)

Hoe krijg je dat voor elkaar, zit hier naakt voor de pc

(relatief) laag vetpercentage en niet ontbijten (IF) zal er wel iets mee te maken hebben. Plus ik ben hardlopend naar mijn werk gegaan en daar wordt ik eerst wel warm van, maar later koel ik dan behoorlijk af.

• Like
Waarderingen: Obee
Zo werken, met dit weer wil ik alleen chillen :(

Alleen maar chillen dan :treuren: pest mij niet

Geen idee, is uhm..vocht, of slijmbeursje of..iets van mn pees af (geloof ganglion of zo) (de chirurg was niet zo duidelijk). In ieder geval niks ergs en kan ook blijven zitten als ik zou willen, alleen ik heb er last van :p dus weg ermee.

heb ik ook op mijn pols.. paar keer aan geholpen blijft terug komen. paar weken terug deed hij zo zeer. toen heb ik de boekmethode geprobeerd.. nu is hij weer klein en doet geen pijn meer... ik denk trouwens dat gewoon naar het ziekenhuis minder pijn doet:rolleyes:

gvd iedereen is werken. wil nu eigenlijk wel gaan zwemmen

Terug
Naar boven