Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heb ik ook op mijn pols.. paar keer aan geholpen blijft terug komen. paar weken terug deed hij zo zeer. toen heb ik de boekmethode geprobeerd.. nu is hij weer klein en doet geen pijn meer... ik denk trouwens dat gewoon naar het ziekenhuis minder pijn doet:rolleyes:

Wat een gedoe haha, ''aan geholpen'', weg laten halen of spuit erin gehad? Ik laat het gelijk weghalen dan, leek me wel zo makkelijk. Alleen ik heb er geen pijn aan :p

Lijkt het op een wrat ofzo?

Oooh oke

Wat een gedoe haha, ''aan geholpen'', weg laten halen of spuit erin gehad? Ik laat het gelijk weghalen dan, leek me wel zo makkelijk. Alleen ik heb er geen pijn aan :p

2 keer spuit. Ik heb het naar al mijn onderzoeken laatste jaar behoorlijk gehad met ziekenhuis vandaar dat ik zelf aan de gang ging hehehe achteraf tjah, misschien toch beter heen kunnen gaan hahahah. Maar ik ben nu wel van de pijn af dus het heeft toch geholpen. kreeg ook last met trainen dus moest wat gebeuren

Inderdaad. Die van mij zie je niet eens zitten (is redelijk klein) tenzij ik hem zo beweeg dattie naar boven komt :p

Als ik mijn pols boog kwam er een flinke bult. Kon niet meer dippen of erop steunen.. echt heel vervelend. nu is hij weer klein en gaat alles weer prima:cool:

2 keer spuit. Ik heb het naar al mijn onderzoeken laatste jaar behoorlijk gehad met ziekenhuis vandaar dat ik zelf aan de gang ging hehehe achteraf tjah, misschien toch beter heen kunnen gaan hahahah. Maar ik ben nu wel van de pijn af dus het heeft toch geholpen. kreeg ook last met trainen dus moest wat gebeuren

Hopelijk ga je dan volgende keer wel naar het ziekenhuis, het is vrij simpel, tenminste bij mij. Chirurg nog geen 5 minuten gezien en kon al een afspraak maken voor volgende week om het eruit te laten snijden.
Kan me voorstellen dat als je al veel onderzoeken en dergelijke hebt gehad, je dan liever niet meer in het ziekenhuis komt. Ik ben de afgelopen 4 jaar ook af en aan steeds in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken..uiteindelijk kun je het ziekenhuis wel uitkotsen :p

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 11:33 ----------

Lijkt me best geil om daar een handjob mee te krijgen :o

Als je p zo klein is dat je dat bultje eventueel zou kunnen voelen..dan zou dat best kunnen :')
Maar anders voel je er niks van :p grappemaker

Moeten jullie dat van je eigen risico betalen trouwens?

Hopelijk ga je dan volgende keer wel naar het ziekenhuis, het is vrij simpel, tenminste bij mij. Chirurg nog geen 5 minuten gezien en kon al een afspraak maken voor volgende week om het eruit te laten snijden.
Kan me voorstellen dat als je al veel onderzoeken en dergelijke hebt gehad, je dan liever niet meer in het ziekenhuis komt. Ik ben de afgelopen 4 jaar ook af en aan steeds in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken..uiteindelijk kun je het ziekenhuis wel uitkotsen :p

ja misschien moet ik dat volgende keer doen. Al hoop ik dat hij gewoon niet meer terug komt:p.

Idd meeste mensen zouden het bijvoorbeeld verschrikkelijk vinden uitbehandeld te zijn. Ik denk dat het voor mij een grote opluchting was:o

300eu zitten we ondertussen op toch?

Meer toch, 330 ofzo ?

Haha ja 350 euro eigen risico totaal. Maar dat is per jaar he. Als de ingreep 50 euro is hoef ik geen 350 euro te betalen :p

Is toch verplicht eigen risico dus betalen moet je toch wel.

Is toch verplicht eigen risico dus betalen moet je toch wel.

Haha ja maar niet per se die 350 euro.
Ik zie net dat de ingreep valt onder de basisverzekering..dus ik moet het wel zelf betalen, maar geen 350 euro (tenzij de ingreep 350 euro is).
Als het 100 euro is dan hoef ik maar 100 euro te betalen, geen 350 euro.

Lijkt me logisch.

Edit: behandelingen/vergoedingen die vallen onder de aanvullende verzekering (of bepaalde uitsluitingen zoals huisarts) zijn vrij van eigen risico ;)

50 euro gaat em niet worden.

Had keertje het topje van mijn vinger opengehaald op werk, snee dwars over mijn vinger heen.. maar was niet super diep dus kon geplakt worden. Duurde 2 minuten ofzo, 150 euro :roflol:

Terug
Naar boven