Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50 euro gaat em niet worden.
Had keertje het topje van mijn vinger opengehaald op werk, snee dwars over mijn vinger heen.. maar was niet super diep dus kon geplakt worden. Duurde 2 minuten ofzo, 150 euro![]()
Maar ik zie wel 
Maar wat je overhoud aan eigen risico moet je toch alsnog betalen of ben ik gek (technisch gezien wel maar goed).
Maar wat je overhoud aan eigen risico moet je toch alsnog betalen of ben ik gek (technisch gezien wel maar goed).

Dus stel ik blijf staan op 0 euro zoals nu, dan betaal ik niks ?.
Laatste aantal jaar wel telkens aan max gekomen en dit jaar niet dus geen idee hoe het dan gaat![]()

Enige waar ik me zorgen om moet maken is dat ze eigen risico gaan eisen voor geestelijke gezondheidszorg.
Zat vorig jaar nog een eigen bijdrage van 200 euro aan vast maar die is afgeschaft dit jaar omdat veel mensen niet konden lappen.

Vorige week tijdens het boksen tot 3 keer toe hard geraakt in m'n ribben, links.
Alles geneusd, ik kan niet draaien in m'n bed, ik kan niet bukken of hoesten, niezen is een ramp (dat kan ik enkel als ik alles gewoon los laat, met mond en neus open en laat het snot maar vliegen) en dan nog pis ik in m'n broek van de pijn...
Dat zal wel een paar weken duren voordat ik weer serieus kan trainen...pfff.
Was bij een gast thuis die ik quasi aan het daten ben, hij kwam naar bed na skype met een vriend dus ik leuk hem zoenen en alles, bleek zijn camera nog aan te staan dus die vriend zag het. Aangezien we nog maar net begonnen zijn met daten en het geheim hielden was hij geschokt, en nu hebben hij en ik ruzie. Lovely.
(hoop dat er enige logica in mijn reactie zit, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha.)
?