XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maar wat je overhoud aan eigen risico moet je toch alsnog betalen of ben ik gek (technisch gezien wel maar goed).

50 euro gaat em niet worden.

Had keertje het topje van mijn vinger opengehaald op werk, snee dwars over mijn vinger heen.. maar was niet super diep dus kon geplakt worden. Duurde 2 minuten ofzo, 150 euro :roflol:

Ja ik gok ook niet op 50 euro helaas :p Maar ik zie wel ;)

Maar wat je overhoud aan eigen risico moet je toch alsnog betalen of ben ik gek (technisch gezien wel maar goed).

Als je 2 ingrepen hebt in een jaar die beide 175 euro kosten, dan moet je idd beide zelf betalen.

Als je 10 ingrepen van 2000 euro per keer hebt in 1 jaar, moet je eenmaal 350eu betalen

Waar blijft Marcel...

Dus stel ik blijf staan op 0 euro zoals nu, dan betaal ik niks ?.
Laatste aantal jaar wel telkens aan max gekomen en dit jaar niet dus geen idee hoe het dan gaat :P

Nee. Het zit zo.
Stel dit jaar heb je 3x een behandeling die in het eigen risico valt.
1e keer: 50 euro
2e keer: 50 euro
3e keer: 50 euro

Jij hebt dan 150 euro opgemaakt aan eigen risico. Niet meer, niet minder. Dit moet jij dan betalen.

Ben jij elke behandeling dit kwijt:

1e keer: 150 euro
2e keer: 150 euro
3e keer: 150 euro
Is totaal: 450 euro

Jij betaald maar 350 euro (van verplicht eigen risico) en alles daarboven betaald de verzekering.
Wat jij niet verbruikt aan eigen risico, betaal jij niet.

Zou wat zijn als iedereen, ongeacht of zij behandelingen krijgen of niet, 350 euro per jaar moeten betalen :p

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 11:49 ----------

Dus stel ik blijf staan op 0 euro zoals nu, dan betaal ik niks ?.
Laatste aantal jaar wel telkens aan max gekomen en dit jaar niet dus geen idee hoe het dan gaat :P

Klopt ;)

Alleen valt tegenwoordig veel meer in het eigen risico, zoals medicijnen. (of gewoon gelijk zelf afrekenen)

Enige waar ik me zorgen om moet maken is dat ze eigen risico gaan eisen voor geestelijke gezondheidszorg.
Zat vorig jaar nog een eigen bijdrage van 200 euro aan vast maar die is afgeschaft dit jaar omdat veel mensen niet konden lappen.

Enige waar ik me zorgen om moet maken is dat ze eigen risico gaan eisen voor geestelijke gezondheidszorg.
Zat vorig jaar nog een eigen bijdrage van 200 euro aan vast maar die is afgeschaft dit jaar omdat veel mensen niet konden lappen.

Deze gaan ze voorlopig niet eisen, want ze weten wat voor risico dat met zich meebrengt. Ze hebben niet voor niks de eigen bijdrage van 100 en 200 euro afgeschaft :p

Vorige week tijdens het boksen tot 3 keer toe hard geraakt in m'n ribben, links.
Alles geneusd, ik kan niet draaien in m'n bed, ik kan niet bukken of hoesten, niezen is een ramp (dat kan ik enkel als ik alles gewoon los laat, met mond en neus open en laat het snot maar vliegen) en dan nog pis ik in m'n broek van de pijn...
Dat zal wel een paar weken duren voordat ik weer serieus kan trainen...pfff.

Heb je de wedstrijd gewonnen of verloren?

Dat ik er nu pas achter kom dat de tour al om 12:15 begon vandaag ipv 14:10. Ruim half uur gemist :fuu:

En moet zo ook nog de stad in :(

Jimmies maximum rustled
Gaat collega naast me radio 1 op zetten, k*t geouwehoer over de tour en dat MOET aan blijven staan

Wat een lange saaie dag... Ik heb echt nergens zin in (behalve trainen)

Morgen nog 1 dagje werken en 2 weken verlof. :)

Was bij een gast thuis die ik quasi aan het daten ben, hij kwam naar bed na skype met een vriend dus ik leuk hem zoenen en alles, bleek zijn camera nog aan te staan dus die vriend zag het. Aangezien we nog maar net begonnen zijn met daten en het geheim hielden was hij geschokt, en nu hebben hij en ik ruzie. Lovely.
(hoop dat er enige logica in mijn reactie zit, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha.)

het feestje gaat dus niet door? t komt wel goed hoor...
Post een foto en je vindt hier op internet
wel weer een nieuwe......

Was bij een gast thuis die ik quasi aan het daten ben, hij kwam naar bed na skype met een vriend dus ik leuk hem zoenen en alles, bleek zijn camera nog aan te staan dus die vriend zag het. Aangezien we nog maar net begonnen zijn met daten en het geheim hielden was hij geschokt, en nu hebben hij en ik ruzie. Lovely.
(hoop dat er enige logica in mijn reactie zit, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha.)

Waarom ruzie? Waarom geheim houden? Waarom geschokt? Wat vertel je ons niet :eek: ?

als je echt 17 bent, pas ff op met ondergoedkeuze

Spierpijn als een melijer , voetbal training voor het eerst weer gedaan, ik lijk wel een opa.
ja kom maar.......

Terug
Naar boven