StiffmeisterXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was aan het schijten persen scheten de hele mikmak dus ik dacht **** yeah dit is een grote jongen. Kijk ik is het net een kattendrol.
Op dat soot momenten denk ik echt waar doe ik het voor![]()

-20 is niet veel.Mijn gemiddelde met bowlen is 20 punten naar beneden sinds ik uit de club gegooid ben.![]()
Mijn gemiddelde met bowlen is 20 punten naar beneden sinds ik uit de club gegooid ben.![]()

hoeveel gooi je dan?
dit weekend voor het eerst over de 200 gegooid![]()

ik flipte em op 3 scoops jack3d waardoor ik alleen benen heb getraint en geen schouders..

zat weer bijna te kotsenWees er blij mee, heb keer 4 scheppen genomen en amper iets gevoeld![]()

Wel.
Ik gooide eerst rond januari 191 gemiddeld, daarna alsmaar beetje naar beneden gegaan, slechte twee maanden met gemiddelde van 170 gehad, toen weer omhoog maar nu haal ik amper 160 ofzo. Echt k*t, moet meer oefenen
Mijn record is 233 BAHAHAHA
eens ik de eerste strike heb gegooid weet ik hoe ik moet gooien vanaf dan gaat het meestal goed 
netjes hahaeens ik de eerste strike heb gegooid weet ik hoe ik moet gooien vanaf dan gaat het meestal goed
![]()