in 5 weken niks in vetpercentage gezakt heeft mijn dag verpest![]()
tijd voor dnp
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in 5 weken niks in vetpercentage gezakt heeft mijn dag verpest![]()
2,4-DiNitroPhenol, zou er maar niet aan beginnen

al vanaf 10 uur vanmorgen is de chauffeur onderweg mijn supps af te leveren. beter rijdt die mong**l door!!!

het word nog beter
26.05.2011:
Chauffeur is onderweg
26.05.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
26.05.2011:
Niet aanwezig
Laat je zending bezorgen op een andere dag, bij buren of TNT postkantoor
W-T-F!!! ik ben al de hele dag thuis!
normaal gesproken worden pakketjes gewoon achter het huis gedropt. al gechecked maar staat niks. wat zijn dat voor een incompetente gasten!
I ****ING MAD!
Je krijgt ze pas als je een goed voedingsschema hebt, tnt is watching you on dbb!
ik klaag ze aan! ik krijg dikke rage! ik wil potverdomme me supps!
---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------
normaal gesproken zou je toch ook iets van een briefje in de bus hebben als hij langs in geweest en er was niemand?!

ik klaag ze aan! ik krijg dikke rage! ik wil potverdomme me supps!
---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------
normaal gesproken zou je toch ook iets van een briefje in de bus hebben als hij langs in geweest en er was niemand?!

ik heb al zo vaak dingen laten bezorgen en dan vind ik ze gewoon achter het huis, no problemo.
als ik thuis ben dan teken ik altijd.
maar ik vroeg: als ik niet thuis ben en ze komen langs dan gooien ze toch altijd een briefje in de bus?
want volgens mij is die lulhannes helemaal niet hier aan de deur geweest! ik heb geen bel gehoord geen bus gezien.
zou ff klagen bij TNT!
Zelf gelukkig nog nooit gehad, altijd komen ze, en gelukkig goede buren die regelmatig thuis zijn, voor wanneer ik er toch niet ben, of de koerier legt het achter het huis ergens weg en doet een briefje door de brievenbus
En ja, je zou een briefje moeten krijgen als ze geweest zijn, dit is volgens mij std routine om te laten weten aan de klant dat ze geweest zijn...

Nee ze komen dan nog een keer, als je dan weer niet open doet dan pleuren ze een briefje in de bus en moet je het de volgende dag afhalen bij zo'n tnt punt.
kans is groot dat ie helemaal niet is geweest, had ie geen zin in ofzo![]()

Bij mij geven ze het standaart bij de buren af, omdat ze weten dat ik nooit thuis ben en ik bij de tnt heb gewerkt (lees snellere service, stelletje corrupte klootzakken zijn het)
maar deze zal het wel een negger zijn geweest

I lol'd irl

Nee ze komen dan nog een keer, als je dan weer niet open doet dan pleuren ze een briefje in de bus en moet je het de volgende dag afhalen bij zo'n tnt punt.