MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mijn good ol' samsung begint de overleiding. krijg nu een iphone 4 :(

Het was dit keer chatroulette, ik zag "chick".. platte titties, en harde tepels.. echt de ****ing bouw van een chick.. Zat ik ook al 1 minuut te fappen.

Vraag ik of ze dr doos wil laten zien.. "ja gaat moeilijk ...."

FUCCCK!!11!!!!!!1!!!!1 :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt door het weer, had ik vroeger ook. Soms als ik een warme douch pak in de winter krijg ik opeens een bloed neus.

ben ik mooi klaar mee dan.. hoop dat het beetje weg blijft. trainen ging wel goed overigens, nergens last van gehad

Wijf kan niet tegen de warmte, slecht geslapen door haar gewoel de hele nacht.
Gisteren ook uit voor de zoveelste keer deze week, kan het niet laten het is te gezellig in de stad met dit weer en de vrouwen lopen er zo lekker bij.
Wel netjes gehouden met 2 biertjes en twee flinke maaltijden.
Doodmoe bijna geen power om te trainen vandaag, ik ga toch :) Wish me luck.

Gewoon laten dicht branden in kliniek, heb ik 5 jaar terug ook laten doen, niks last meer van nu.

Deze ochtend tijdens de eerste opwarm set bij sumo deadlift vreselijke pijn gekregen in mijn linkerglute. Het was een soort pijn die ik nog nooit gevoeld had. Het voelde als een mix van spier- en botpijn. Het straalde uit vanuit mijn heup doorheen heel mijn glute. Heel raar.

Vannacht keihard geonweerd. Ik was schijtsbenauwd, elke 5 seconden een loeiharde knal. ook de hele tijd geregend, de tent incl slaapcabine is zeiknat, nu maar hopen dat ik vanavond kan slapen in een droog bedje. Normaal houd ik van onweer, maar dit was echt doodeng. Ik voelde me zo kwetsbaar als iemand van 65 kg :(

Een of andere tandpasta reclame waar een wijf overdreven ''tandpastaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'' roept.

Jongens, ik heb even advies nodig.

Heb morgen een medische keuring i.v.m. medicijnenonderzoek tegen vergoeding.

Nu heb ik wiet gerookt, dus zou niet worden goed gekeurd, dus;

Ik stel alles uit tot alle THC uit me bloed is. (Duurt wel 2-3 maanden :roflol:)

of

Ik ga de urine test omzeilen, met alle risico's van dien. Tijdens he tonderzoek zelf word er ook nog 3 x gecontroleerd op drugs dmv urine.
Het is alleen lastig om andermans pis op de juiste temperatuur e.d. te krijgen.

Neig zelf al naar de eerste als ik dit zo typ :roflol:

uitstellen

Waar meld ik mij aan??

Kan je 3 maanden lang niet smoken he obee

Denk het ook ja, hopelijk hebben ze over 3 maanden nog steeds een onderzoek waar ik 3k voor krijg :roflol:

Idd uitstellen!
Maarrr,.. why in hell een joint roken als je weet dat dit eraan zit te komen tegen een vergoeding van 3k ???
Maar dat vraag je je nu wss zelf ook af :D :D

Terug
Naar boven