MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

de warmste dag van het jaar wss, en ik kan weer lekker een dagje op kantoor gaan zitten :mad:

normaal gesproken ben ik op vrijdag vrij, maar waren wat collega's op vakantie en ze hadden me hard nodig :/

Zal wel een baantje trekken in het zwembad voor je :trollface:

Pfff super moe. 1,5 uur geslapen, toen half uur wakker ofzo en dan weer 7 uur geslapen.
Ik ben meer moe dan gisteren toen ik 4 uur geslapen had :/ blegh..

Als ik nog 5x telaat kom word ik ontslagen :mad:! Als ik telaat kom dan is dat 2 tot 6 minuten telaat.. oke ik kom wel bijna elke week 1x telaat maar toch!!
Dat was woensdag..
Donderdag, laat ik een tram eerder pakken voor de zekerheid.. staan we 45min stil omdat er een tram verderop was uitgevallen, dikke file aan trams van lijn 2,3,4 en 6.. half uur telaat op werk.
Vrijdag, laat ik met de motor gaan, dan kom ik in iedergeval op tijd.. motor starten, pruttel pruttel, op motor zitten, hmm voelt wat lager :fuu:achterband helemaal plat, 20 min telaat.
Achja, met dit weer Koos werkeloos zijn is ook niet zo heeeeeel erg natuurlijk.

Dat was woensdag..
Donderdag, laat ik een tram eerder pakken voor de zekerheid.. staan we 45min stil omdat er een tram verderop was uitgevallen, dikke file aan trams van lijn 2,3,4 en 6.. half uur telaat op werk.
Vrijdag, laat ik met de motor gaan, dan kom ik in iedergeval op tijd.. motor starten, pruttel pruttel, op motor zitten, hmm voelt wat lager :fuu:achterband helemaal plat, 20 min telaat.
Achja, met dit weer Koos werkeloos zijn is ook niet zo heeeeeel erg natuurlijk.

en had je niet ff van te voren gebeld dat je later kwam?

als ik me baas bel en vertel dat ik later bent vraagtie hoezo bel je :roflol:

intresseert ze niks op mijn werk, maja is mss ook wel omdat ik altijd redelijk vroeg op me werk ben en nooit te laat kom

Ik kom altijd fashionable late..

Gewoon omdat het kan

neh, maar ik carpool met me vader iedere ochtend. km vergoeding krijgen terwijl et me niks kost xD

Ah dus uiteindelijk krijg je er wel geld voor :p

Mijn pa krijgt gewoon betaald als die eerder begint.. Meestal werkt die 4x10 uur zodat hij hele dag vrij is elke week..

Hij had laatst wel ruzie met zijn baas omdat overwerk niet uitbetaald werd, normaal geen probleem maar nu moest die niet een uurtje per week maar hele dag per week overwerken. Dreigde die ontslag te nemen, maand later salaris verhoging en betaald overwerken :roflol:

Mijn pa krijgt gewoon betaald als die eerder begint.. Meestal werkt die 4x10 uur zodat hij hele dag vrij is elke week..

Hij had laatst wel ruzie met zijn baas omdat overwerk niet uitbetaald werd, normaal geen probleem maar nu moest die niet een uurtje per week maar hele dag per week overwerken. Dreigde die ontslag te nemen, maand later salaris verhoging en betaald overwerken :roflol:

bij sommige bedrijven is dat heel lame, dan beweren ze dat overwerken al in het salaris zit verwerkt.

als ik overwerk is het savonds na 6e 150% en in het weekend 200%

Zijn ze altijd zo flexibel bij de Zeeman?

vorige week een winkelwagen vol kwark ingeslagen. dacht dat het wel opging voordat ik op vakantie zou gaan.
niet dus. zit nu als een dolle bakken kwark weg te werken.
bleehhh

bij sommige bedrijven is dat heel lame, dan beweren ze dat overwerken al in het salaris zit verwerkt.

als ik overwerk is het savonds na 6e 150% en in het weekend 200%

Hij verdient ziek veel en in die schaal is t standaard dat overwerk bij salaris in zit.. Maar als dat af en toe is dan is t geen probleem maar nu werkte hij gewoon 50 uur per week en was thuis nog druk bezig.

Terug
Naar boven