- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik doe wss vandaag net zoveel als een uitkeringstrekker![]()

Dat was woensdag..Als ik nog 5x telaat kom word ik ontslagen! Als ik telaat kom dan is dat 2 tot 6 minuten telaat.. oke ik kom wel bijna elke week 1x telaat maar toch!!
achterband helemaal plat, 20 min telaat.Dat was woensdag..
Donderdag, laat ik een tram eerder pakken voor de zekerheid.. staan we 45min stil omdat er een tram verderop was uitgevallen, dikke file aan trams van lijn 2,3,4 en 6.. half uur telaat op werk.
Vrijdag, laat ik met de motor gaan, dan kom ik in iedergeval op tijd.. motor starten, pruttel pruttel, op motor zitten, hmm voelt wat lagerachterband helemaal plat, 20 min telaat.
Achja, met dit weer Koos werkeloos zijn is ook niet zo heeeeeel erg natuurlijk.

Ik kom altijd fashionable late..
Gewoon omdat het kan
ik ben elke ochtend kwart voor 8 op de zaak, hoef pas half 9 te beginnen
neh, maar ik carpool met me vader iedere ochtend. km vergoeding krijgen terwijl et me niks kost xD

Ah dus uiteindelijk krijg je er wel geld voor
Mijn pa krijgt gewoon betaald als die eerder begint.. Meestal werkt die 4x10 uur zodat hij hele dag vrij is elke week..
Hij had laatst wel ruzie met zijn baas omdat overwerk niet uitbetaald werd, normaal geen probleem maar nu moest die niet een uurtje per week maar hele dag per week overwerken. Dreigde die ontslag te nemen, maand later salaris verhoging en betaald overwerken![]()
Zijn ze altijd zo flexibel bij de Zeeman?Ah dus uiteindelijk krijg je er wel geld voor
Mijn pa krijgt gewoon betaald als die eerder begint.. Meestal werkt die 4x10 uur zodat hij hele dag vrij is elke week..
Hij had laatst wel ruzie met zijn baas omdat overwerk niet uitbetaald werd, normaal geen probleem maar nu moest die niet een uurtje per week maar hele dag per week overwerken. Dreigde die ontslag te nemen, maand later salaris verhoging en betaald overwerken![]()
bij sommige bedrijven is dat heel lame, dan beweren ze dat overwerken al in het salaris zit verwerkt.
als ik overwerk is het savonds na 6e 150% en in het weekend 200%