Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vorige week een winkelwagen vol kwark ingeslagen. dacht dat het wel opging voordat ik op vakantie zou gaan.
niet dus. zit nu als een dolle bakken kwark weg te werken.
bleehhh

Elke dag een bak is niet zo moeilijk om uit te rekenen toch?

en had je niet ff van te voren gebeld dat je later kwam?

als ik me baas bel en vertel dat ik later bent vraagtie hoezo bel je :roflol:

intresseert ze niks op mijn werk, maja is mss ook wel omdat ik altijd redelijk vroeg op me werk ben en nooit te laat kom

Had gister wel gebeld maar dat doet er weinig toe, telaat is te laat. Had je maar voor de deur moeten kamperen. Thats the life of an uitzendkracht.

Ah dus uiteindelijk krijg je er wel geld voor :p

Mijn pa krijgt gewoon betaald als die eerder begint.. Meestal werkt die 4x10 uur zodat hij hele dag vrij is elke week..

Hij had laatst wel ruzie met zijn baas omdat overwerk niet uitbetaald werd, normaal geen probleem maar nu moest die niet een uurtje per week maar hele dag per week overwerken. Dreigde die ontslag te nemen, maand later salaris verhoging en betaald overwerken :roflol:

3*12 per week en 1 week x4*12 per maand is nog beter. Vooral nachtshiften security als je gewoon stand-by moet staan voor alarmcontrole.
En dan rijf je nog 2000 euro per maand binnen netto.

3*12 per week en 1 week x4*12 per maand is nog beter. Vooral nachtshiften security als je gewoon stand-by moet staan voor alarmcontrole.
En dan rijf je nog 2000 euro per maand binnen netto.

Het is vrij ver rijden, na 12 uur werken nog 2 uur rijden is niet te doen :p vandaar 4 dagen werken, blijft hij 2x daar overnachten in een hotel en woensdag is die thuis

vorige week een winkelwagen vol kwark ingeslagen. dacht dat het wel opging voordat ik op vakantie zou gaan.
niet dus. zit nu als een dolle bakken kwark weg te werken.
bleehhh

Ik heb medelijden met de persoon die naast jou zit in het vliegtuig :roflol:

lol waarom hecht jij zooooveel waarde aan geld en materiaal?
elke comment gaat er wel over :P
Vind ik verder geen probleem hoor, vraag t me wel af ;D

De hele maatschappij draait om geld. Enige mensen die zeggen er niks om te geven zijn mensen die t niet hebben..

Daarnaast is elke comment over geld ook wat overdreven, zal nog niet eens 10% zijn.

De hele maatschappij draait om geld. Enige mensen die zeggen er niks om te geven zijn mensen die t niet hebben..

Daarnaast is elke comment over geld ook wat overdreven, zal nog niet eens 10% zijn.

en blijkbaar mensen die het hebben, iig genoeg voor een student, later er hard voor willen werken
maar er niet veel om geven.

oke elke is wat overdreven :P maar meer dan de gemiddelde dbber erover praat kan ik wel zeggen

Gelijk weer last van mn keel door die airco's overal:mad:

F*cking OV! Ik was bijna even hard aan het zweten in de bus als tijdens het trainen. En toen uit de bus stapte was het buiten 'fris' ...

en blijkbaar mensen die het hebben, iig genoeg voor een student, later er hard voor willen werken
maar er niet veel om geven.

Dan geef je er wel om anders zou je niet gaan studeren :rolleyes:

Tuurlijk je hebt die paar die t doen omdat ze t leuk vinden maar als je met schoonmaken 80.000 bruto verdient gaat niemand meer studeren.

Dan geef je er wel om anders zou je niet gaan studeren :rolleyes:

Tuurlijk je hebt die paar die t doen omdat ze t leuk vinden maar als je met schoonmaken 80.000 bruto verdient gaat niemand meer studeren.

ik studeer niet om veel geld te gaan verdienen. Dan had ik net zo goed bij mn vader kunenn werken
vanaf mn 14e en de boel over kunnen nemen... Ik studeer om een kennisgebied te vinden waar
ik later veel mee bezig kan zijn zonder dat ik alleen gemotiveerd ben door extrinsieke zooi zoals
geld en spullen.. *D

Terug
Naar boven