joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Gelijk weer last van mn keel door die airco's overal![]()
ken ik wel een goed middeltje voor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk weer last van mn keel door die airco's overal![]()

ik studeer niet om veel geld te gaan verdienen. Dan had ik net zo goed bij mn vader kunenn werken
vanaf mn 14e en de boel over kunnen nemen... Ik studeer om een kennisgebied te vinden waar
ik later veel mee bezig kan zijn zonder dat ik alleen gemotiveerd ben door extrinsieke zooi zoals
geld en spullen.. *D

tuurlijk ja en als ik het geld heb komen die dure auto, groot huis en veel vakanties er echt wel.
Maar ik kan ook gelukkig worden zonder dat ik al die zooi heb, dan werk ik namelijk ook 2x minder waarschijnlijk
---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 14:16 ----------
je moet met de fiat naar de stad, hopelijk al regelen, maar als het niet lukt komt je de tweede ronde met de ferrari aan toch..
Waarde aan geld hechten staat volledig los van wel of niet gelukkig zijn. Neemt niet weg dat te weinig geld wel degelijk voor ongelukkigere gevoelens zorgt en mensen met een hoog inkomen zich gelukkiger voelen dan de gemiddelde Nederlander.
Geen tijd om het uit te zoeken, maar dat laatste is volgens mij echt al talloze malen onderzocht en onzin gebleken.Waarde aan geld hechten staat volledig los van wel of niet gelukkig zijn. Neemt niet weg dat te weinig geld wel degelijk voor ongelukkigere gevoelens zorgt en mensen met een hoog inkomen zich gelukkiger voelen dan de gemiddelde Nederlander.
Geen tijd om het uit te zoeken, maar dat laatste is volgens mij echt al talloze malen onderzocht en onzin gebleken.
Dat ik (waarschijnlijk) duizenden euro's moet betalen, omdat ik betrokken was bij een heel vaag 'ongeluk' en onverzekerd reed.
Dat ik (waarschijnlijk) duizenden euro's moet betalen, omdat ik betrokken was bij een heel vaag 'ongeluk' en onverzekerd reed.

Ben niet overtuigd door dat onderzoek, maar het bestrijdt in ieder geval mijn claim dat uit onderzoek gebleken is dat wat je zei onzin was.
Ben niet overtuigd door dat onderzoek, maar het bestrijdt in ieder geval mijn claim dat uit onderzoek gebleken is dat wat je zei onzin was.
)... dat ik zo mooi slank ben.. en een heel gezeur over dat menigeen jaloers erop zou zijn.. Werd er wel zat van.. ben gvd te dun...
Dus ik schoot behoorlijk pissig uit dat ik er was om massa op te bouwen
... hij werd wel even stil...@ nieuwe gym komt er een Turkse jongen naar me toe.. taal niet echt machtig maar oke...
begint ie te kletsen dat ik wel erg geconcentreerd bezig ben (ben ondertussen gewoon doorgegaan met trainen)... dat ik zo mooi slank ben.. en een heel gezeur over dat menigeen jaloers erop zou zijn.. Werd er wel zat van.. ben gvd te dun...
Dus ik schoot behoorlijk pissig uit dat ik er was om massa op te bouwen
... hij werd wel even stil...
Heb ik dat.... pfffff....
Dat is volkomen logisch en heb ik ook niet ontkend.Er zijn meerdere onderzoeken geweest dat zorgen over geld voor ongelukkige gevoelens kunnen zorgen..
Veel geld is zeker geen garantie voor geluk maar in zijn algemeenheid denk ik dat een leven zonder geldzorgen een stuk gelukkiger leven zal zijn dan wanneer je je er wel druk om moet maken..
Dat is volkomen logisch en heb ik ook niet ontkend.
Gaat mij om de categorie daarboven. Mensen die zich geen zorgen hoeven te maken maar ook niet heel veel verdienen. Dat is het grootste deel van Nederland. Ik geloof niet dat die mensen minder gelukkig/tevreden zijn dan mensen die (veel) meer verdienen.
Ik verdien echt niet veel, maar weet nu vaak al niet wat ik met mijn geld moet doen. Ik heb alles wat ik wil en zelfs ik heb spullen waar ik amper wat mee doe, mensen met veel geld hebben hooguit meer van dat soort spullen.