XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net fokking 4 uur wakker geworden terwijl ik wilde sporten en de gym om 2 uur dicht is. Zo'n belachelijk tijdstip om wakker te worden heb ik nog nooit meegemaakt. Verder ook flinke nachtmerries e.d. bleh

Had ik ook vandaag! Min de nachtmerries dan. Werd om 15 uur wakker van een telefoontje, helemaal gaar... ??? Als ik niet gebeld was, lag ik er misschien nu nog. Snap er niets van. :dunno:

Heb nog wel een mini rugtraining van een half uurtje kunnen pakken, ben blij dat mijn gym tot 17:00 open is in het weekend! :)

Net fokking 4 uur wakker geworden terwijl ik wilde sporten en de gym om 2 uur dicht is. Zo'n belachelijk tijdstip om wakker te worden heb ik nog nooit meegemaakt. Verder ook flinke nachtmerries e.d. bleh

Had ik ook vandaag! Min de nachtmerries dan. Werd om 15 uur wakker van een telefoontje, helemaal gaar... ??? Als ik niet gebeld was, lag ik er misschien nu nog. Snap er niets van. :dunno:

Heb nog wel een mini rugtraining van een half uurtje kunnen pakken, ben blij dat mijn gym tot 17:00 open is in het weekend! :)
Haha ik werd ook pas laat wakker, ik geloof rond 14:30. Gister ook al 15:30 :roflol:

Verschrikkelijke kramp in m'n kuit vannacht. Voel het nu nog steeds.
Niet hardlopen dus vandaag :/
Was het in 't vliegtuig? Zou anders wel rot zijn voor jou, maar lachen voor de anderen :roflol:

Beter! Mijn gym is dicht in het weekend met de vakantie.. :mad:
De mijne was net een hele week met vakantie :mad:

OT: hele rug zit vast :fuu: Lijkt alsof ie gaat kraken als ik me uitrek, maar dat gebeurt niet

Rug gesloopt.. paar uur zitten foto's uitzoeken en plakken... :(
Maar boeken worden wel mooi! :)

Is goed! Ik moet nog 2 dagen uitzoeken en doen. :)
Dus wordt nog 1 x ruggie slopen. Maar maandag kan ik het rechttrekken met trainen! :lifter:
in de nieuwe gym!

geef maar een berichtje.
lekker meis eindelijk beetje knappe apparatuur:)

vanavond beentjes slopen :D

ik heb ook wel zin in een bakkie pleur.

Gezellig!Dan kom ik ook even aan voor een bakkie, alleen melk graag!

:roflol: inb4..

OT: Geen reet op TV vanavond.:mad:

Terug
Naar boven