Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Loop vaak langs een fruitkraam opweg naar huis en dr lagen al een paar dagen zulke grote kersen die er zo aantrekkelijk uitzien. Vandaag dus maar een halve kilo gekocht (fokking 4 euro, alsof ik rijk ben). "Honing zoete Hollandse blabla-kersen" Honing zoet en ze komen uit Holland? Nou dan moet het wel die goeie goeie shit zijn..
Volgens mij zijn ze gewoon naderhand bij gespoten met water want dit is alles behalve honingzoet grrr!

Dat ze de weg tussen epe en heerde naar 60 willen doen of willen verbreden.

De provincie heeft weer geld teveel en na miljoenen over de balk gegooid te hebben voor de gefaalde bus lijn gaan ze nu maar de hele weg opnieuw veranderen.

:fuu:

Moet ik straks nog meer mong*len inhalen die perse 60 moeten rijden dan om nog maar niet te beginnen over alle oudjes die dan al niet meer boven de 30 uit komen.

De provincie heeft weer geld teveel en na miljoenen over de balk gegooid te hebben voor de gefaalde bus lijn gaan ze nu maar de hele weg opnieuw veranderen.

Moet ik straks nog meer mong*len inhalen die perse 60 moeten rijden dan om nog maar niet te beginnen over alle oudjes die dan al niet meer boven de 30 uit komen.

60km/u? Dan kan je beter met de fiets gaan.

Waar maak jij je in godsnaam druk om man :roflol:

Ik denkt dat t grootste deel van Nederland wel op hun geld moet letten hoor :o

Zelfs mijn ouders kijken de laatste tijd naar wat is wel nodig en wat is niet nodig.. Al verwacht ik meer dat dat is omdat ze zich al realiseren dat ze genaaid gaan worden door de pensioen fondsen

:roflol:

Gewoon uitgeven die flappen, pensioen?? Weet niet eens of ik de 65 wel haal en werken?? Ben je mal :D

Waar maak jij je in godsnaam druk om man :roflol:

Achterlijke snelheidsbeperkingen..

Nu kun je er nog 120 rijden zonder rijbewijs kwijt te raken en straks is dat nog maar 100.. :fuu:

En gewoon niemand maar dan ook niemand die hier 60 rijd waar je 60 mag.. Alles rijd hier 80-100 :o

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 01:04 ----------

60km/u? Dan kan je beter met de fiets gaan.

Ja of met 80 over t fietspad rijden daar mag t nog wel

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 01:04 ----------

:roflol:

Gewoon uitgeven die flappen, pensioen?? Weet niet eens of ik de 65 wel haal en werken?? Ben je mal :D

Haha ik weet ook niet waarom ze t doen.. Volgens mij bakken ze r ieder geval weinig van

SocialEngine, de programmeurs van die software zouden ze moeten executeren.

Verschrikkelijke kramp in m'n kuit vannacht. Voel het nu nog steeds.
Niet hardlopen dus vandaag :/

Net fokking 4 uur wakker geworden terwijl ik wilde sporten en de gym om 2 uur dicht is. Zo'n belachelijk tijdstip om wakker te worden heb ik nog nooit meegemaakt. Verder ook flinke nachtmerries e.d. bleh

Verschrikkelijke kramp in m'n kuit vannacht. Voel het nu nog steeds.
Niet hardlopen dus vandaag :/

dwars op het spiervezelverloop schudden, antagonisten aanspannen, niet maximaal,
en de spier rustig rekken.. Moet je eigenlijk doen als je net kramp krijgt volgens mij dus iets te laat ;p maarja

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 17:01 ----------

weet niet hoe betrouwbaar deze methode nog is maar zo leerde ik m weh

Ik moest net helemaal om fietsen om me Muscle & Fitness te halen.

Terug
Naar boven