- Waardering
- 2.135
Ja. Ik moet er nog aan beginnen en ik heb erg veel honger...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Ik moet er nog aan beginnen en ik heb erg veel honger...

Het is toch zo dat er maar 6 vergoed worden ongeacht de klachten?

tijgerbalsem op de liezen gesmeerd, die fout maak ik niet nog een keer, ik ga kapot van de pijn aan mijn zak![]()

hehe op de voetbal eens een keer bij een gast die aan het douchen was tigerbalsem in zijn boxer gesmeerd bij zijn zak. Boven in de kantine ons kapot gelachen![]()

Vroeger op schoolkamp bij een dude tijgerbalsem onder zn oog gesmeerd toen die lach te slapen.. Hij kon er alleen niet om lachen toen die wakker werd.![]()

Haha ik lag me kapot
Vriend van me had een keer in zijn eigen oog gejizzed, 2 dagen met rood oog rond gelopen![]()
Krijg je daar een rood oog van?Haha ik lag me kapot
Vriend van me had een keer in zijn eigen oog gejizzed, 2 dagen met rood oog rond gelopen![]()

Krijg je daar een rood oog van?
Daar heb ik nooit last van
Not srs

Dadelijk weer beginnen als nachtkoerier voor in de vakantie, man een verschrikkelijke k*t tijden wil naar me bedje![]()
K*tzooi, het is lang geleden dat ik nog een kramp heb gehad, maar daarnet 2 krampen tegelijk
Ik lig in men bed, wou me omdraaien en opeens kramp in linker onderrug en linker lat!was geen pretje!
Daar kan je zeer lang last van ondervinden. Wees voorzichtig de komende twee weken bij het trainen.
voel het al niet meer! Donderdag terug knallen 

voel het al niet meer! Donderdag terug knallen
Gvd, ik kan niet slapen![]()
Eigenlijk zocht ik gewoon een excuus om met jou te pratenJe probeert te slapen en vraagt aan mij wat de fb van een kerel is?
![]()