XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat mijn dag/week verpest? een vader hebben die meer dan een ton per jaar verdient, en alsnog ben ik de persoon die iedere maand €600,- aan mijn moeder overmaakt, omdat ze de huur niet kan betalen.

lief van je... wordt het niet tijd dat ze er een baantje bij neemt ? zou het als moeder zijnde niet fijn vinden als mijn kind mijn huur moet betalen en zou er dan ook alles doen zodat ik het zelf kan opbrengen..
zo slecht gaat het toch niet in fysio gebeuren daar werkte ze toch in?

Wat mijn dag/week verpest? een vader hebben die meer dan een ton per jaar verdient, en alsnog ben ik de persoon die iedere maand €600,- aan mijn moeder overmaakt, omdat ze de huur niet kan betalen.
Hoezo gaat ze niet in een gebied werken waar wel genoeg klanten te vinden zijn?

lief van je... wordt het niet tijd dat ze er een baantje bij neemt ? zou het als moeder zijnde niet fijn vinden als mijn kind mijn huur moet betalen en zou er dan ook alles doen zodat ik het zelf kan opbrengen..
zo slecht gaat het toch niet in fysio gebeuren daar werkte ze toch in?

Ze heeft al voor verschillende beentjes gesolliciteerd, allemaal afgewezen. Schoonmaak baantjes etc wordt ze ongelukkig van, dus dan betaal ik die 600 wel, zodat ze niet iets hoeft te doen wat haar ongelukkig maakt. ze zit in de tak oefentherapie, daar zit bijna geen werk meer in door de zorgverzekeraars.

Ze heeft al voor verschillende beentjes gesolliciteerd, allemaal afgewezen. Schoonmaak baantjes etc wordt ze ongelukkig van, dus dan betaal ik die 600 wel, zodat ze niet iets hoeft te doen wat haar ongelukkig maakt. ze zit in de tak oefentherapie, daar zit bijna geen werk meer in door de zorgverzekeraars.

Ik wordt ook wel eens ongelukkig van iets. Iedereen moet wel eens iets doen wat niet leuk is, dat is het leven. Maar lief dat jij er gelukkig anders over denkt.
hoe gaat ze dat dan straks doen als jij op jezelf gaat?

cursus?

Ik wordt..:roflol:

Nog steeds misselijk.:mad:

tijgerbalsem op de liezen gesmeerd, die fout maak ik niet nog een keer, ik ga kapot van de pijn aan mijn zak :roflol:

Ik wordt ook wel eens ongelukkig van iets. Iedereen moet wel eens iets doen wat niet leuk is, dat is het leven. Maar lief dat jij er gelukkig anders over denkt.
hoe gaat ze dat dan straks doen als jij op jezelf gaat?

cursus?

Situatie is ook wat dieper dan wat jij nu beschrijft, ze is zich al aan het verdiepen in een ander vak, alleen duurt dat nog een tijdje.

Ik werd net gebeld ivm een advertentie op Marktplaats, de koop was rond alleen zou ik haar (terug) bellen zodra ik tijd had vanavond... Zij belde mij dus ik HAD haar telefoonnummer...
Maarja mijn BB had weer eens last van bijeffecten van de BB-kuren en moest ik even de accu eruit halen om hem zo te resetten....
En jaaa hoor alle recente telefoongesprekken staan er nog in BEHALVE DAT nummer... Dus ik kan niet terugbellen, en gaat de koop dus niet door... :(

tijgerbalsem op de liezen gesmeerd, die fout maak ik niet nog een keer, ik ga kapot van de pijn aan mijn zak :roflol:
:roflol: Onlangs hetzelfde moeten doen. In het vervolg gewoon wat schijtpapier rond je zak en lul binden of een handdoek/t-shirt.

:fuu: Koken voor 3 dagen na een legday.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven