AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eigenlijk zocht ik gewoon een excuus om met jou te praten
embaressed_smile.gif

Nohomo :eek:

is nou alleen bij mij dbb ineens engels? of heb ik gewoon ergens aan de instellingen gezeten? :dunno:

ik ben wakker en nuchter. slecht nieuws

Gezegd tegen men chic dat ik graag zou willen dat ze na herexamens terug wat afvalt -> instant cry + dat zeg je niet blabla...

Dus ze willen liever dat je niets zegt en je dan plots out of the blue het afmaakt?

Gezegd tegen men chic dat ik graag zou willen dat ze na herexamens terug wat afvalt -> instant cry + dat zeg je niet blabla...

Dus ze willen liever dat je niets zegt en je dan plots out of the blue het afmaakt?

zoeits moet je subtiel brengen :P

gewoon wachten totdat ze et zelf zegt. meeste vrouwen zeuren altijd dat ze te dik zijn
zodra ze het zelf zegt kan je zeggen dat je haar er wel in mee wilt helpt

zo zei ik ooit tegen mijn ex dat ze haar snor wat beter moest scheren, best moment of my life :D die was pissed

Haha mooie momenten zijn dat altijd.
Ik zeg juist altijd dat die van mij wat ronder en voller moet worden.
Me like big ass & dito titties :p

is nou alleen bij mij dbb ineens engels? of heb ik gewoon ergens aan de instellingen gezeten? :dunno:

hier ook gewijzigd ondanks ik nergens iets gedaan heb... krijg het ook niet meer goed want de instellingen
staan gewoon op Nederlands

Dacht verdomme dat mijn bestelling vandaag binnen zou komen. Komt later deze week pas, daar word ik niet vrolijk van.

Beetje een zeurende knie, niets ergs maar ff oppassen.

Ik kom hier regelmatig berichten tegen van mensen met knieproblemen. Zelf heb ik hier ook jarenlang mee geworsteld, en dat is waarschijnlijk genetisch ook een beetje zo bepaald. Aangezien mijn vader en broer aan de knieën zijn geopereerd. Sinds ik wijdsbeen squat met de tenen helemaal wijzend naar de buitenkant, zijn mijn knieën helemaal vrij van pijn. Terwijl ik dagelijks fiets, hardloop/sprint en aan krachtsport doe. De Mark Rippetoe squat (wijdsbeens, tenen naar buiten wijzen, lowbar, schijn naar beneden kijkend alsof er een pingpong bal tussen je kin zit, vanuit je heupen) zorgt ervoor dat al het gewicht voornamelijk op mijn glutes, heupen en bovenbenen terecht komen, en veel minder beroep doen op mijn knieën. Techniek is alles. Geldt ook voor andere oefeningen en voor het hardlopen. Voetzolen helpen ook geloof ik. Ik draag die dingen al jaren. Knieproblemen zuigen voor fanatieke sporters.

paniek op dbb aangezien de meesten krap aan nederlands kunnen :trollface:

Terug
Naar boven