Eigenlijk zocht ik gewoon een excuus om met jou te praten![]()
Nohomo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk zocht ik gewoon een excuus om met jou te praten![]()

Je probeert te slapen en vraagt aan mij wat de fb van een kerel is?
![]()
is nou alleen bij mij dbb ineens engels? of heb ik gewoon ergens aan de instellingen gezeten?![]()

Gezegd tegen men chic dat ik graag zou willen dat ze na herexamens terug wat afvalt -> instant cry + dat zeg je niet blabla...
Dus ze willen liever dat je niets zegt en je dan plots out of the blue het afmaakt?

zo zei ik ooit tegen mijn ex dat ze haar snor wat beter moest scheren, best moment of my lifeGezegd tegen men chic dat ik graag zou willen dat ze na herexamens terug wat afvalt -> instant cry + dat zeg je niet blabla...
Dus ze willen liever dat je niets zegt en je dan plots out of the blue het afmaakt?
die was pissedis nou alleen bij mij dbb ineens engels? of heb ik gewoon ergens aan de instellingen gezeten?![]()
bij mijn laptop is het engels nu en op andere pc gewoon nederlandshier ook gewijzigd ondanks ik nergens iets gedaan heb... krijg het ook niet meer goed want de instellingen
staan gewoon op Nederlands

dan maar iets later met je kuurtje beginnen toch ?Dacht verdomme dat mijn bestelling vandaag binnen zou komen. Komt later deze week pas, daar word ik niet vrolijk van.

hier ook gewijzigd ondanks ik nergens iets gedaan heb... krijg het ook niet meer goed want de instellingen
bij mijn laptop is het engels nu en op andere pc gewoon nederlands![]()
ey sahbi yolo man, je hebt toch 2 knieenBeetje een zeurende knie, niets ergs maar ff oppassen.
hier ook gewijzigd ondanks ik nergens iets gedaan heb... krijg het ook niet meer goed want de instellingen
bij mijn laptop is het engels nu en op andere pc gewoon nederlands![]()