Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen joh.

Van 150 regels code naar 14 (hoewel ik wel het 'domme' algoritme nu heb geimplementeerd). Snap wel waarom m'n docent er zo raar van op keek.Heb de paper nogmaals doorgelezen en ben ditmaal wel voor de wiskunde gaan zitten, duizendmaal duidelijker nu. Snap nu hoe retarded het stond wat ik had geimplementeerd![]()
Constant vette hap
verslaafd aan junkfood
voel me beroerd nu
brrrrrrrrrrrrrr

Heb ook gejunked in de cut. 2 bolletjes met kaas op![]()

niet jij hoorrrr!
Nee hoor! is heel erg vrouw afhankelijk!alleen vrouwen voelen zich emotioneel slecht nadat ze slechte voeding naar binnen hebben gewerkt ;D

haha maar jij eet ook zoveel goeie voeding dag in dag uit dat een cheatmaaltijd alleen maar voor positiviteit kan zorgen![]()
Heb je wel gelijk in ja.. zoveel goeie voeding eten valt niet mee... maar een keer een goed cheat is dan lekker!haha maar jij eet ook zoveel goeie voeding dag in dag uit dat een cheatmaaltijd alleen maar voor positiviteit kan zorgen![]()

Mathematische morfologische recursieve grijsschaal sequentiele reconstructie filter. Ja echt
Ik heb alle onbegrijpelijke wiskunde gereduceerd naar jip & janneke taal wat neer kwam op:
- Lees marker en mask images als grijsschaal
- Itereer sequentieel in raster order over de mask en dilateer iedere pixel direct in de mask, vervolgens hetzelfde anti-raster order
- Herhaal tot stabiliteit is bereikt, i.e. vorige iteratie was de mask identiek na de bewerkingen van de huidige

Waaghals!
Nee, bij mij is het serieus nu al iets van 2 maand lang dat ik echt wel 3/4x per week eten bestel. Echt erg gewoon