Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat de pijn in me onderarm niet weg wil gvd :(

slimme boyz hier, hoop echt dat getxxl hoger dan een 8 krijgt voor zn proefschrift. De dag dat ie zn cijfer krijgt gaat voor mij iig behoorlijk verpest worden als dat niet het geval blijkt te zijn.

Heb de paper nogmaals doorgelezen en ben ditmaal wel voor de wiskunde gaan zitten, duizendmaal duidelijker nu. Snap nu hoe retarded het stond wat ik had geimplementeerd :roflol:
Van 150 regels code naar 14 (hoewel ik wel het 'domme' algoritme nu heb geimplementeerd). Snap wel waarom m'n docent er zo raar van op keek.

:thumb: maar dat is alleen het onderdeel van uitvoering toch? Dat kun je toch niet slecht beoordelen als het resultaat goed is? aangezien je toch gewoon alle stappen die je hebt ondernomen op een rijtje hebt gezet en die nodig waren om tot dat resultaat te komen... oder?

Constant vette hap
verslaafd aan junkfood
voel me beroerd nu
brrrrrrrrrrrrrr

alleen vrouwen voelen zich emotioneel slecht nadat ze slechte voeding naar binnen hebben gewerkt ;D

Wie heeft het over emotioneel slecht

haha maar jij eet ook zoveel goeie voeding dag in dag uit dat een cheatmaaltijd alleen maar voor positiviteit kan zorgen :D

haha maar jij eet ook zoveel goeie voeding dag in dag uit dat een cheatmaaltijd alleen maar voor positiviteit kan zorgen :D
Heb je wel gelijk in ja.. zoveel goeie voeding eten valt niet mee... maar een keer een goed cheat is dan lekker! :D
was vanavond mosselen! :meal:

Mathematische morfologische recursieve grijsschaal sequentiele reconstructie filter. Ja echt :roflol:

Ik heb alle onbegrijpelijke wiskunde gereduceerd naar jip & janneke taal wat neer kwam op:
- Lees marker en mask images als grijsschaal
- Itereer sequentieel in raster order over de mask en dilateer iedere pixel direct in de mask, vervolgens hetzelfde anti-raster order
- Herhaal tot stabiliteit is bereikt, i.e. vorige iteratie was de mask identiek na de bewerkingen van de huidige

Waaghals! :P

Nee, bij mij is het serieus nu al iets van 2 maand lang dat ik echt wel 3/4x per week eten bestel. Echt erg gewoon

Haha hoe krijg je het voor elkaar man, na een cheatday heb ik alweer de neiging om de rest van de week clean te eten. Stijgt je vet% niet als een malle?

ik ben benzodronken en geschift

Terug
Naar boven