XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

iig niet mee ****en, figuurlijk dan he, dan liggen je ballen eraf als je de verkeerde dingen zegt ...:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 12:09 ----------

Muwhahaha, ik mag jou wel. Wou dat jij mijn moeder was, hihi:) Gingen we samen naar Janis Joplin luisteren en havermoutkoeken bakken:o

:roflol::roflol:

kiek toch is, hij kan wel heel gevoelig zijn

Algoritme precies zo geimplementeerd als dat ik hem begreep, is de output totaal niet zoals verwacht -> ik heb het algoritme in den beginsel dus niet begrepen :o

Ik wil gewoon m'n bsc potverdomme. Kan aan niemand iets vragen want vakantie en docent mailt niet terug. cry evertiem

Laatst bewerkt:
Algoritme precies zo geimplementeerd als dat ik hem begreep, is de output totaal niet zoals verwacht -> ik heb het algoritme in den beginsel dus niet begrepen :o

Ik wil gewoon m'n bsc potverdomme.

Hahaha dat komt zo bekend voor hè. Heb je een heel beeld van het algoritme in je hoofd en weet je zeker dat je het snapt en dan blijk je het complete concept verkeerd begrepen te hebben. :o

Hahaha dat komt zo bekend voor hè. Heb je een heel beeld van het algoritme in je hoofd en weet je zeker dat je het snapt en dan blijk je het complete concept verkeerd begrepen te hebben. :o
JEP. En daar kom ik nu achter na 20 uur proggen/klooien nu ik naar mijn weten alles precies zo heb geimplementeerd als dat ik dacht dat de boel werkte. Geen hond aan wie ik er verder vragen over kan stellen omdat niemand bekend lijkt met dit gebied.

Is dit de leven. Niet m'n thesis gaat me nekken maar 'n progopdracht die 2 jaar overdue is.

JEP. En daar kom ik nu achter na 20 uur proggen/klooien nu ik naar mijn weten alles precies zo heb geimplementeerd als dat ik dacht dat de boel werkte. Geen hond aan wie ik er verder vragen over kan stellen omdat niemand bekend lijkt met dit gebied.

Is dit de leven. Niet m'n thesis gaat me nekken maar 'n progopdracht die 2 jaar overdue is.

Wat voor algoritme?

ze hebben me YT pagina gevonden , CRIES.......

Mathematische morfologische recursieve grijsschaal sequentiele reconstructie filter. Ja echt :roflol:

Ik heb alle onbegrijpelijke wiskunde gereduceerd naar jip & janneke taal wat neer kwam op:
- Lees marker en mask images als grijsschaal
- Itereer sequentieel in raster order over de mask en dilateer iedere pixel direct in de mask, vervolgens hetzelfde anti-raster order
- Herhaal tot stabiliteit is bereikt, i.e. vorige iteratie was de mask identiek na de bewerkingen van de huidige

Laatst bewerkt:
http://www.vincent-net.com/luc/papers/93ieeeip_recons.pdf

Binaire is geen sjors aan, maar met grijswaarden komt er echt hetterschijt uit bij mij. Jij wel opgelet bij computer vision :roflol:?

Ik zeg nu overigens wel heel leuk recursief, maar heb hem absoluut niet recursief geimplementeerd.

Ik heb bij beeldverwerking ook zoiets moeten doen, maar ik kwam er uiteindelijk achter dat 10 uur niet genoeg was en moet het vak volgend jaar over doen..:o

Het idee is goed te volgen, maar die uitvoering is pauper. Zo veel kans op kleine foutjes.

Heb je voorbeelden van output?

Terug
Naar boven