MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoop dat je een goeie lesgever hebt, want kan droge materie zijn :p

Begin oktober richting Thailand; dan kan alles even de boom in. Eindelijk.

Ik hoop het ook ;). Thailand geweldig , enjoy !

OT: voel me alles behalve uitgeslapen . En heb een lange dag voor de boeg .

Mijn rare manier van slapen; kom ik ineens in een wereld terecht waarin ik een vrouw helemaal naar de t*ring sla, maar toch komt ze steeds terug. Onvoorwaardelijke liefde? Wie weet. Een ander mokkel had ik helemaal kapot geslagen, de loop van mijn 9mm in haar mond gedouwd en haar boven de trap gehouden. Daarna stond ik in een horlogewinkel mensen op te lichten. Toen ik thuis was waren mijn familieleden zich voor mij aan het verstoppen onder dekens. Ik zag dat en vroeg tevoorschijn te komen. Degene die tevoorschijn kwam, vertelde mij dat er een boze Antilliaan (vriend van) aan de deur is geweest, en ik word gezocht door de politie. Ik kon mijzelf beter aangeven zei hij. Snel verstopte ik mijn wapen, en liep naar buiten. Al gauw werd ik in de boeien geslagen, maar de agenten gingen ondertussen gras maaien en pakken hooi verslepen. Terwijl ik mij steeds af zat te vragen wanneer wij nou naar het bureau gingen :s

Ik heb gedroomd over fluffy konijnen en dansende eekhoorntjes.

ot; Collega die zich "ziek" blijft melden waardoor ik deze week 3 diensten van 24u mag draaien. Kakhoofd.

Ik heb gedroomd over fluffy konijnen en dansende eekhoorntjes.

ot; Collega die zich "ziek" blijft melden waardoor ik deze week 3 diensten van 24u mag draaien. Kakhoofd.

is goed verdienen dan toch? neem aan na elke 24 uurs een dag rust?

Een collega van mijn man heeft het ook gehad.. een virus waardoor zijn evenwicht was aangetast. het heeft een paar weken geduurd maar daarna heeft hij er niets aan overgehouden.
Ik weet nog goed dat mijn man vertelde dat zijn collega wel even op de fiets naar de huisarts zou gaan.. aan het eind van de straat lag hij al omdat hij niet kon blijven staan. Maar het is nu helemaal weg.

Trouwens. gebruik je medicijnen oid? Ik heb zelf ook zoiets gehad en dat bleek de paracetamol met codeine te zijn die ik had na een kaakoperatie. Ik had geen pijn maar viel gewoon continu om...

nope, alleen omega 3-6-9 en multivit sochtends ;)

blauwe plek op mn scheenbeen en weet niet hoe ik eraan kom :S

ga nu tot vrijdag 18u non-stop mogen werken aan mn groepswerk herexamen omdat bepaalde idiot in mijn groep het stuk wat hij moest doen helemaal heeft verdoet -_-'

Niet dat het mijn dag verpest maar wel focking irritant. Sinds 1.5 week bezig @ afstudeerbedrijf en wanneer mensen hier snoepen (wat veel gebeurd) gaan mensen zich verantwoorden richting mij... alsof het mij ook maar iets interesseert wat ze vreten. Als duwen ze een varken vol met wijngums en koken ze het in cola en eten ze dat als ontbijt :thumbs:

Mijn oma is de laatste tijd negatiever geworden. Geen wonder, ze is hartstikke eenzaam. Zij was degene die voorbij de 90 wou gaan. Natuurlijk schenk ik daar geen aandacht aan, stom k*twijf :mad: PLEEG ZELFMOORD!

Mijn oma is de laatste tijd negatiever geworden. Geen wonder, ze is hartstikke eenzaam. Zij was degene die voorbij de 90 wou gaan. Natuurlijk schenk ik daar geen aandacht aan, stom k*twijf :mad: PLEEG ZELFMOORD!

:o

Ik vind t altijd wel gezellig bij mijn oma, overladen worden met lekker eten enz..

Zit je weer aan de druggies crypto?

Niet dat het mijn dag verpest maar wel focking irritant. Sinds 1.5 week bezig @ afstudeerbedrijf en wanneer mensen hier snoepen (wat veel gebeurd) gaan mensen zich verantwoorden richting mij... alsof het mij ook maar iets interesseert wat ze vreten. Als duwen ze een varken vol met wijngums en koken ze het in cola en eten ze dat als ontbijt :thumbs:

Hoe doen ze dat dan? Zeggen dat ze de dag ervoor een half uurtje hebben gesport ofzo?

Terug
Naar boven